Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef Maartel het volgende:
Hij praat me een beetje te zelfvoldaan over acties die ik tot dusver weinig spannend vind
de presentator legt het er ook af en toe te dik bovenop: "...echt iets voor een mol" of "echt een mollenactie". laat de kijker lekker zelf beslissen of het goeie molacties zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:09 schreef Maartel het volgende:
Hij praat me een beetje te zelfvoldaan over acties die ik tot dusver weinig spannend vind
Inderdaad.. Hoe de fuck wil je daar achter komen, dan moet je alle zinnen van iedereen gaan lopen analyseren ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
die anagrammen zijn geen realistische hints
ik dacht meteen aan jon in die wagon: ik zie het niet, en dennis: hoezo niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef Marrije het volgende:
Heeeeel gaaf, ben helemaal opgelucht dat het niet Anniek is
Moest meteen aan die molfoto denken van Jon in de bus
Die zijn altijd zo lomp. Helemaal nadat die van Inge ontrafeld was. Het is niet de bedoeling dat mensen erachter kunnen komen.quote:
Die werkt nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
Vanuit de tests hadden we dus de letter un.lom - mol.nu 'kunnen zien' waardoor we naar www.mol.nu hadden kunnen gaan en daar een foto van Jon hadden kunnen zien
Idd ja.. zeker overbelast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |