Ik zie gewoon alles? Anders ff opslaan ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat wel onduidelijk op ..als ik er op klik krijg ik wel in het groot te zien maar niet alles
Snel gedaan. Goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Zo, tussenstand is er eindelijk. Wel tof dat er nu compleet andere koplopers zijn.
Moet je ff inzoemen. Of openen met een ander programma dan de standaard Windows-viewer van XP. Die is idd vervelend met dit soort dingen. Je kan hem evt. in Paint openenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg raar ...ik heb hem opgeslagen en daar zie ik de letters ook veel ze klein..Ik heb elke week kunnen kijken.
meldquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
De Tussenstand
Zie je een foutje? Meldt het even.
En ik allemaal denken dat ik een fout had gemaakt in het lijstje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
meld, zonder t. Maar verder is allesen ik ben een zeikerd!
Bedankt Tegan, ik heb hem in paint geopendquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je ff inzoemen. Of openen met een ander programma dan de standaard Windows-viewer van XP. Die is idd vervelend met dit soort dingen. Je kan hem evt. in Paint openen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef Minette het volgende:
De Mol = Anniek Pheifer
Winnaar = Jon van Eerd
Ik neem aan dat jullie Verliezer bedoelen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef Leandra het volgende:
De Mol = Jon van Eerd
Winnaar = Anniek Pheifer
Ehm ja..... Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jullie Verliezer bedoelen?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
Jon = de mol
Anniek = de verliezer
Al strookt dat niet met het verhaal dat tot nu toe werd uitgegeven.
Weet je wat me ook niet zou verbazen? Als Vivienne alsnog de mol blijkt te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |