Ik zie gewoon alles? Anders ff opslaan ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat wel onduidelijk op ..als ik er op klik krijg ik wel in het groot te zien maar niet alles
Snel gedaan. Goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Zo, tussenstand is er eindelijk. Wel tof dat er nu compleet andere koplopers zijn.
Moet je ff inzoemen. Of openen met een ander programma dan de standaard Windows-viewer van XP. Die is idd vervelend met dit soort dingen. Je kan hem evt. in Paint openenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg raar ...ik heb hem opgeslagen en daar zie ik de letters ook veel ze klein..Ik heb elke week kunnen kijken.
meldquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
De Tussenstand
Zie je een foutje? Meldt het even.
En ik allemaal denken dat ik een fout had gemaakt in het lijstje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
meld, zonder t. Maar verder is allesen ik ben een zeikerd!
Bedankt Tegan, ik heb hem in paint geopendquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je ff inzoemen. Of openen met een ander programma dan de standaard Windows-viewer van XP. Die is idd vervelend met dit soort dingen. Je kan hem evt. in Paint openen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef Minette het volgende:
De Mol = Anniek Pheifer
Winnaar = Jon van Eerd
Ik neem aan dat jullie Verliezer bedoelen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef Leandra het volgende:
De Mol = Jon van Eerd
Winnaar = Anniek Pheifer
Ehm ja..... Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jullie Verliezer bedoelen?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
Jon = de mol
Anniek = de verliezer
Al strookt dat niet met het verhaal dat tot nu toe werd uitgegeven.
Weet je wat me ook niet zou verbazen? Als Vivienne alsnog de mol blijkt te zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |