quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:Precies, dat idee had ik ook. Kort, maar krachtig en hij kwam bovendien ook gezond over. Nou maar hopen dat we hem volgende week niet weer in pyjama's zien lopen ofzo, want dan is dat hele beeld weer teniet
Zou wel weer typisch Michael Jackson zijn.
Op mijn zoektocht naar nieuwsartikelen vond ik dit:
(Jeugdjournaal)
Nog één keer Michael Jackson
vrijdag 6 maart 2009
Deze zomer treedt de wereldster Michael Jackson voor het laatst op. Daarna stopt de 50-jarige 'koning van de popmuziek' helemaal met zingen.
Wereldberoemd is Michael Jackson. De best verkochte cd ooit staat op zijn naam: Thriller. Hij heeft wel 750 miljoen platen verkocht. Maar de laatste tijd maakt Michael Jackson niet veel nieuwe liedjes meer. Je hoort nu vooral over hem dat hij geen geld meer heeft en dat het niet goed gaat met zijn gezondheid. En een paar jaar geleden moest hij voor de rechter komen omdat hij een jongen zou hebben lastig gevallen met dingen die te maken hebben met seks. Daarvoor werd hij vrijgesproken.
De laatste cd die Michael gemaakt heeft komt uit 2001: Invincible. De afgelopen maanden praten veel mensen erover: zou hij nog terugkomen of niet? Nu heeft Michael Jackson het zelf verteld: hij geeft deze zomer nog één serie concerten in een enorm stadion in Londen in Groot-Brittannië. Daarna is het afgelopen.
Vind jij het leuk dat Michael Jackson weer gaat optreden, of weet je niet eens wie het is? Schrijf het in ons gastenboek en reageer op de stelling: Het is goed nieuws dat Michael Jackson weer gaat optreden.
Bekijk Michael Jackson in zijn eerste band de Jackson 5:
- clip Blame it on the boogie -
Geweldig die schrijfstijl.