abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:29:56 #101
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_66757697
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Correct me if im wrong, maar is het uberhaupt mogelijk kaartjes buiten de UK te kopen voor deze concerten?
Ik hoop het weet niemand dat hier?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_66758652
Tuurlijk, ze kunnen er van uit gaan dat fans vanuit de hele wereld naar Londen zullen komen hiervoor. Zolang je maar een creditcard hebt zal het echt geen probleem zijn om kaarten te krijgen.
Nee.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:59:14 #103
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_66758749
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Correct me if im wrong, maar is het uberhaupt mogelijk kaartjes buiten de UK te kopen voor deze concerten?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_66759492
Met een creditcard zijn al je problemen opgelost
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_66759673
Gave foto dit

pi_66760595
Volgens mij kunnen we dus vrijwel zeker nieuwe muziek verwachten mensen! De promoter vertelt hier dat hij nieuwe liedjes zal performen, en dat hij ze zelfs al heeft gehoord:

http://edition.cnn.com/vi(...)cnn?iref=videosearch

De website werd vanmorgen 16.000 keer per minuut bezocht... verwacht dus wel dat er vraag naar is!
pi_66760785
tvp
pi_66760805
Ja,ja. Is there more to come?:
quote:
Randy Phillips (tour promoter): "He's gonna do all the hits, with fabulous new production...that we're in the process of designing. There will be a couple of new songs, new music, which i've heard. And its spectacular! There's a reason why he's the king of pop!"
Video ervan (CNN)
pi_66760833
Verdomme Rnnz, waarom nou wéér eerder. Haha. Loop ik even weg, ja hoor...
pi_66761306
Ik ben blij dat ik iig niet de enige ben die excited is Heb al van meerdere mensen gehoord dat ze willen gaan, van een goede vriend zelfs zeker.

En hier in het MJ topic wordt het ook een stuk drukker!
pi_66761452
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben blij dat ik iig niet de enige ben die excited is
Haha, gelukkig maar!

Ik ken ook wel iemand die wrs gaat. Ik vind het anders ook zo ongezellig om in m'n eentje te gaan. Niet dat ik daarvoor een kaartje zou laten schieten, maar jah, met minimaal z'n tweeën is toch leuker he
pi_66761495
Ik heb sowieso m'n moeder die erg blij was om te horen dat haar jeugdidool nog gaat optreden. Die heeft het er dus ook wel voor over en ziet daarnaast een weekje Londen wel zitten.
pi_66761533
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb sowieso m'n moeder die erg blij was om te horen dat haar jeugdidool nog gaat optreden. Die heeft het er dus ook wel voor over en ziet daarnaast een weekje Londen wel zitten.
Haha, heb je gelijk een investeerder
pi_66761879
Ik heb een foutje gemaakt in een van m'n vorige posts.. ik zei 16,000 per minuut, maar ik bedoel natuurlijk per seconde.

XD
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:34:17 #115
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66761970
Ik had het gevoel dat MJ wel het nodige had gebruikt qua drugs/alcohol. Of was zijn aparte gedrag gewoon een soort van jongensachtig enthousiasme?
Verder kunnen die concerten mij gestolen worden, kan ik toch niet heen. Maar nieuwe muziek zou wel fantastisch zijn. Het feit dat hij weer gaat optreden betekent iig dat hij weer gemotiveerd is.
pi_66762268
Die man is altijd strontnerveus wanneer ie in het openbaar moet verschijnen. Altijd al geweest. Ik denk dat ie op een gegeven moment gewoon ontzetten enthousiast werd door die fans die aanwezig waren (zeker wanneer hij dat air beating deed).
pi_66762289
Ik had juist het gevoel dat hij clean was. Kwam vrij enthousiast over, en vooral volwassen. Z'n stem was ook een stuk lager dan z'n normale piepstem. Eindelijk heeft hij dat mediatruukje opgeborgen.
pi_66762365
Precies, dat idee had ik ook. Kort, maar krachtig en hij kwam bovendien ook gezond over. Nou maar hopen dat we hem volgende week niet weer in pyjama's zien lopen ofzo, want dan is dat hele beeld weer teniet
pi_66763248
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Precies, dat idee had ik ook. Kort, maar krachtig en hij kwam bovendien ook gezond over. Nou maar hopen dat we hem volgende week niet weer in pyjama's zien lopen ofzo, want dan is dat hele beeld weer teniet
Zou wel weer typisch Michael Jackson zijn.

Op mijn zoektocht naar nieuwsartikelen vond ik dit:

(Jeugdjournaal)

Nog één keer Michael Jackson
vrijdag 6 maart 2009

Deze zomer treedt de wereldster Michael Jackson voor het laatst op. Daarna stopt de 50-jarige 'koning van de popmuziek' helemaal met zingen.

Wereldberoemd is Michael Jackson. De best verkochte cd ooit staat op zijn naam: Thriller. Hij heeft wel 750 miljoen platen verkocht. Maar de laatste tijd maakt Michael Jackson niet veel nieuwe liedjes meer. Je hoort nu vooral over hem dat hij geen geld meer heeft en dat het niet goed gaat met zijn gezondheid. En een paar jaar geleden moest hij voor de rechter komen omdat hij een jongen zou hebben lastig gevallen met dingen die te maken hebben met seks. Daarvoor werd hij vrijgesproken.

De laatste cd die Michael gemaakt heeft komt uit 2001: Invincible. De afgelopen maanden praten veel mensen erover: zou hij nog terugkomen of niet? Nu heeft Michael Jackson het zelf verteld: hij geeft deze zomer nog één serie concerten in een enorm stadion in Londen in Groot-Brittannië. Daarna is het afgelopen.

Vind jij het leuk dat Michael Jackson weer gaat optreden, of weet je niet eens wie het is? Schrijf het in ons gastenboek en reageer op de stelling: Het is goed nieuws dat Michael Jackson weer gaat optreden.

Bekijk Michael Jackson in zijn eerste band de Jackson 5:

- clip Blame it on the boogie -

Geweldig die schrijfstijl.
pi_66763366
RTL Boulevard:

Een verwarde maar stralende Michael Jackson bevestigt donderdagavond live zijn comeback met de tour: ‘This is it!’ In juli betreedt hij de Londense O2 Arena.

Verward kun je Michael Jackson vaak noemen, maar gister was dat toch niet het geval? Of moet ik eens een ander kleur bril opzetten?
pi_66763640
Verward? Dat zijn die gasten zelf bij Boulevard. Met die irritante kwal van een Albert Verlinde

Ik vond de Metro trouwens vandaag goed koppen:

Geen eens King of Pop zonder aanhalingstekens. Verder stond er dat er wellicht meer concerten konden komen, dus niet alleen Londen. Dit in tegenstelling tot andere kranten die meldden dat het hierna toch echt ophoudt, wat dus nog niet zeker is...
pi_66763646
Hij is wel erg goedkoop. Kaartjes kosten tussen de 53 en 84 euro. Heeft hij zo hard geld nodig?
Nothing takes the past away like the future!
pi_66763700
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
Hij is wel erg goedkoop. Kaartjes kosten tussen de 53 en 84 euro. Heeft hij zo hard geld nodig?
Nee! Geld zal die man niet nodig hebben. Qua nettowinst haalt hij er niet zo gek veel mee uit hoor.
pi_66763945
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
Dan zou hij juist de ticketprijzen moeten verhogen! Vraag is er zeker, gezien de duizenden mensen die zich aanmelden voor de pre-sale.

Welkom terug trouwens Hapertje.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:32:12 #125
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_66764040
Hoe groot achten jullie de kans dat wij in Nede3rland aan kaartjes kunnen komen?
Ik heb me ingeschreven voor die presale, maar daar heb ik 'nog' niks van gehoord.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')