Das ook wel sad.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael lui? Volgens mij vooral in de jaren '80 was hij een workaholic. En hij moet huilen als hij een dag niks nuttigs gedaan heeft, zegt ie.![]()
Ik ben het met je eens hoor, moet het ook nog maar zien. Het is niet voor niets dat er geen nieuwe muziek (toch?) meer komt.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Zapato het volgende:
Het is denk ik al heel wat als ie iets live zingt. Kan niet zeggen dat ik er heel veel vertouwen in heb
Maar daar ken ik nog geen nummers van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Nee nee, eerst een paar nieuwe tracks van zijn album dat in juni dit jaar uitkomt.
Die nummers moet het volk dan een beetje kennen, en zo'n album breng je dan rond juni uit, wanneer de concertenhype oplaait.quote:The news keeps getting better for Michael Jackson fans. Randy Phillips of AEG Live announced to CNN, on video, that "Michael Jackson's going to do all the hits--the way people want to see it, with some fabulous new productions that we're in the process of designing." Even more importantly, Phillips confirmed that "there will be a couple of new songs and some new music, which I've heard, and it's spectacular."
Ik denk dat je die code inderdaad op woensdag moet gebruiken om deel te kunnen nemen aan die presale. Tenminste, dat lijkt mij het meest logische.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:15 schreef mmetje41 het volgende:
Vrijdagochtend heb ik maar 20 minuten de tijd om enentueel kaartjes te kunnen bemachtigen, moet de hele dag met mijn zoontje zijn klas mee voor excursie...balen..enorm balen maar kan het niet meer afzeggen.
Maar wat denken jullie stel dat je die code al krijgt toegestuurd,moet je er dan ook echt als één van de allereersten bij zijn op die site...zal wel natuurlijk maar het is allemaal nogal vaag in mijn ogen dan
Ik ga zo vroeg mogelijk, maar dat zal iedereen wel willen denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Ja, okee, dat wist ik al.Wat ik ook weet, en wat hier volgens mij nog niet gepost is: de datums van de concerten!
Wednesday, July 8th
Friday, July 10th
Sunday, July 12th
Tuesday, July 14th
Thursday, July 16th
Saturday, July 18th
Wednesday, July 22nd
Friday, July 24th
Sunday, July 26th
Tuesday, July 28th
Tuurlijk, je mag die van mij wel hebben:quote:
Forum Opties | |