Muhehehe,dit is wat de jeugd van tegenwoordig 's avonds wil horen tijdens het studeren zag ik Veenstra v/d week hier meldenquote:
Jaja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muhehehe,dit is wat de jeugd van tegenwoordig 's avonds wil horen tijdens het studeren zag ik Veenstra v/d week hier melden
Gestemd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: De kwartfinale
Dank u, dank u. Ik heb zojuist gestemd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: De kwartfinale
Zal wel deksels zijn he ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gestemd!
Maar het is toch wel duidelijk dat Evert ten Napel dit gaat winnen he?
Toen we dit toernooi hielden bij VBL won Hugo Borst als beste persrat, dat was inclusief commentatoren/analisten/journalisten etc had zelfs sportweek een berichtje over geschreven in het blad zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal daarna nog lang onrustig zijn op Fok!
Ah, ok.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
TErug uit de Martiniplaza. Capitals gewonnen van Bergen op Zoom. Net niet de 100 gehaald maar wel een goede wedstrijd gezien
Het zou pas erg zijn als als de kaaskoppen in de ArenA kampioen gaan wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga alvast op het Leidseplein staan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Het zou pas erg zijn als als de kaaskoppen in de ArenA kampioen gaan worden. Dat is voorlopig het schema.
Nog 9 wedstrijden te gaan en 12 punten achter, plus 'n slechter doelsaldo. Keep dreamin'quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld niet uit hequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog 9 wedstrijden te gaan en 12 punten achter, plus 'n slechter doelsaldo. Keep dreamin'.
*YouTube aanslingert*quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Visueel erg aantrekkelijke shows altijd!
't Is en blijft voetbal, dus alles is nog mogelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld niet uit he![]()
En kom ff het KX topic volspammen zodat we morgen een fris topic hebben
Topic is bijna volquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Is en blijft voetbal, dus alles is nog mogelijk.![]()
Hehe, ik kom d'r zo an.
Hehequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
*playlist checken gaat*quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
I Kissed Charles morgen te gast @ MoveYourAss. En de Guilty Pleasure is echt gruwelijk!. Absoluut
een one louder moment. Zelfs de PSB hebben de playlist gehaald. Misschien toch Megahit??
Zal Camilla niet leuk vindenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
I Kissed Charles morgen te gast @ MoveYourAss. En de Guilty Pleasure is echt gruwelijk!. Absoluut
een one louder moment. Zelfs de PSB hebben de playlist gehaald. Misschien toch Megahit??
Wie presenteert MYA morgen ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |