zie niemand aan de overkant zitten van michiel ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Wie doet de productie van MM vanavond? Die gaat op dit moment redelijk de mist in namelijk.
Zeker bier halen voor Venemaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie niemand aan de overkant zitten van michiel ?
Ohja morgen is Michiel jarig. Wie presenteert ekstra weekend in plaats van hem?quote:
Himself.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ohja morgen is Michiel jarig. Wie presenteert ekstra weekend in plaats van hem?
Ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje bij ekstraweekendquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Kan niet, daarvoor moet je Dalet-Admin zijn ;-)quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal ik meteen "per ongeluk" het 1 en ander aan muziek wissen uit de computer
Mwoah, 'Klein'..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij mag geen kleine kinderen slaan , dat is zielig
Jajajajajaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal ik meteen "per ongeluk" het 1 en ander aan muziek wissen uit de computer
Ik neem zelf wel wat ceedeetjes meequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jajajajaja.
Blijft er dan nog wel wat over
Hij baant zich al een weg door zijn pallets met wijn geloof ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef TheZapster het volgende:
De gitarist van RHCP is jarig vandaag Roel
Zullen we hem een kaartje sturen namens de 3fm fokkers?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef TheZapster het volgende:
De gitarist van RHCP is jarig vandaag Roel
*hik*quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij baant zich al een weg door zijn pallets met wijn geloof ik.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aardig gesjouwt met 9 dozen
Anders ook aardig duur grapje voor beetje goede wijnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee, niet de hele voorraad vernieuwd
![]()
.
Met de prijs van vandaag was je dan 200 euro kwijt geweest. Valt nog meequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Anders ook aardig duur grapje voor beetje goede wijnen
Muhehehe,dit is wat de jeugd van tegenwoordig 's avonds wil horen tijdens het studeren zag ik Veenstra v/d week hier meldenquote:
Jaja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muhehehe,dit is wat de jeugd van tegenwoordig 's avonds wil horen tijdens het studeren zag ik Veenstra v/d week hier melden
Gestemd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: De kwartfinale
Dank u, dank u. Ik heb zojuist gestemd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: De kwartfinale
Zal wel deksels zijn he ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gestemd!
Maar het is toch wel duidelijk dat Evert ten Napel dit gaat winnen he?
Toen we dit toernooi hielden bij VBL won Hugo Borst als beste persrat, dat was inclusief commentatoren/analisten/journalisten etc had zelfs sportweek een berichtje over geschreven in het blad zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal daarna nog lang onrustig zijn op Fok!
Ah, ok.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
TErug uit de Martiniplaza. Capitals gewonnen van Bergen op Zoom. Net niet de 100 gehaald maar wel een goede wedstrijd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |