abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66802970
Sukkeltje.
pi_66803010
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef Happel het volgende:
Sukkeltje.

Rots, hè. Niet jij Crane
[..]

Ze kunnen toch niks doen zolang er niks zeker is? Waarom dan vooruitlopen op zaken als potentiële investeerders die misschien gaan investeren.
Nee ok maar hij brengt nu alsof het vast staat dat de begroting omlaag gaat, en maakt bovendien nog een stomme opmerking: "waarschijnlijk spelen we geen Europees komend seizoen".

Nu ga ik er ook niet echt vanuit, maar zoiets moet je vooral zeggen voor het vertrouwen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66803032
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Jawel, maar nu even niet.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:50:32 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66803117
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee ok maar hij brengt nu alsof het vast staat dat de begroting omlaag gaat, en maakt bovendien nog een stomme opmerking: "waarschijnlijk spelen we geen Europees komend seizoen".

Nu ga ik er ook niet echt vanuit, maar zoiets moet je vooral zeggen voor het vertrouwen.
Je kan beter reeël zijn, dan blijven hopen op iets wat toch niet gaat gebeuren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66803143
Ik ben trouwens blij dat ze eindelijk weer eens een talent (het grootste zelfs) hebben laten bijtekenen.
pi_66803172
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kan beter reeël zijn, dan blijven hopen op iets wat toch niet gaat gebeuren.
Je moet zoiets gewoon niet zeggen. Zolang ze het nog kunnen halen (zo ver weg is die 9e plek nou ook weer niet) hou je je gewoon dom naar buiten, ook al weet je zelf wel beter.

En qua begroting: noem gewoon nog geen cijfers enzo.
pi_66803324
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Juk het volgende:
Tsjonge jonge wat een gezeik over joden of niet. Jullie zijn toch geen 11 meer?
pi_66803402
Joduhhhhh TT.

En ik ben het eens met Crane, en ik denk zelfs dat we de 9e plek nog kunnen halen. Moet er wel eerst gewonnen worden uit bij NAC dit weekend.. Hoe zit het trouwens met die Landzaat, hoelang is die nog geblesseerd? Hij heeft 2 wedstrijden gespeeld ofzeu.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:59:02 #109
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66803428
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Rots het volgende:
Waarom? Als hij weer eenmaal in de Kuip staat om die vrije trap te nemen, en het hele stadion scandeert zijn naam, brengt dat herinneringen in je op, en dan gaan ze er weer net zo in.

Put your hands up for Pi-Air.
waren mooie tijden, maar hij heeft ook zat problemen meegebracht.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66803457
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:58 schreef Rots het volgende:
Joduhhhhh TT.

En ik ben het eens met Crane, en ik denk zelfs dat we de 9e plek nog kunnen halen. Moet er wel eerst gewonnen worden uit bij NAC dit weekend.. Hoe zit het trouwens met die Landzaat, hoelang is die nog geblesseerd? Hij heeft 2 wedstrijden gespeeld ofzeu.
Hij traint weer, maar ik heb geen idee wanneer hij weer speelt. Misschien van de week met de jeugd en als het gaat volgende week met het 1ste? Ik weet niet hoe z'n conditie ervoor staat.
pi_66804067
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:52 schreef Crane het volgende:

[..]

Je moet zoiets gewoon niet zeggen. Zolang ze het nog kunnen halen (zo ver weg is die 9e plek nou ook weer niet) hou je je gewoon dom naar buiten, ook al weet je zelf wel beter.

En qua begroting: noem gewoon nog geen cijfers enzo.
tsjongejongejonge de negende plaats halen hou toch op man, kijk naar het vertoonde spel al heel deze competitie, wat doet jou denken dat we niet meer gaan verliezen de komende wedstrijden, zeker nu er wel heel zware weken aan gaan komen, je mag blij zijn als we deze plek kunnen behouden en niet nog dieper wegzakken

we wilden openheid en transparantie toch, dan moet je je ook niet dom houden, in geen elk geval dus ook niet in dit geval.
pi_66804109
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

tsjongejongejonge de negende plaats halen hou toch op man, kijk naar het vertoonde spel al heel deze competitie, wat doet jou denken dat we niet meer gaan verliezen de komende wedstrijden, zeker nu er wel heel zware weken aan gaan komen, je mag blij zijn als we deze plek kunnen behouden en niet nog dieper wegzakken

we wilden openheid en transparantie toch, dan moet je je ook niet dom houden, in geen elk geval dus ook niet in dit geval.
pi_66804182
De negende plaats is echt niet zo ver weg hoor, laatste tijd spelen we gewoon goed, alleen de afronding is gewoon kut (Makaay ). Verdediging staat ook goed laatste tijd, dus om te zeggen dat we nooit de 9e plaats gaan halen is bullshit. Een verschil van 6 punten is niks, en NEC draait de laatste ook niet lekker. Denk dat we nog meer te vrezen hebben van Vites.

Klopt wel dat er zware weken aankomen, maar denk dat Feyenoord zich juist kan motiveren voor deze wedstrijden. We zullen het zien, ik heb het iig nog niet opgegeven.
pi_66804248
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Rots het volgende:
De negende plaats is echt niet zo ver weg hoor, laatste tijd spelen we gewoon goed, alleen de afronding is gewoon kut (Makaay ). Verdediging staat ook goed laatste tijd, dus om te zeggen dat we nooit de 9e plaats gaan halen is bullshit. Een verschil van 6 punten is niks, en NEC draait de laatste ook niet lekker. Denk dat we nog meer te vrezen hebben van Vites.

Klopt wel dat er zware weken aankomen, maar denk dat Feyenoord zich juist kan motiveren voor deze wedstrijden. We zullen het zien, ik heb het iig nog niet opgegeven.
Same, tegen beter weten in. Het is jammer dat we zo de 3 punten weggooien tegen Vitesse, maar als het eindelijk eens een beetje meezit kan het gewoon

Morgen eerst eens 3 punten halen!
pi_66804701
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Rots het volgende:

ik hoop dat je gelijk krijgt, maar heb er echt een hard hoofd in
pi_66805426
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar zolang het nog mogelijk is moet je ervoor gaan.
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 19:28:26 #117
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66805926
Ja inderdaad ze spelen erg goed tegenwoordig dat valt wel te zien aan de fantastische plek op de ranglijst, dat blijkt ook uit de fantastische overwinningen die ze wekelijks boeken en natuurlijk de beeldschone doelpunten. Ja, die negende plek zou echt de bekroning op dit geweldige seizoen zijn!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:31:27 #118
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66806020
Het is natuurlijk ook nog maar afwachten in welke vorm de investeerders zullen investeren. Ze willen in ruil voor de investeringen zeggenschap in de vorm van aandelen. Hoe gaat dat in de praktijk? Geeft Feyenoord die aandelen weg met de belofte van de investeerders dat zij de portemonnee zullen betrekken tot een bepaald bedrag? Of verkoopt men de aandelen tegen een prijs hoger dan de marktconforme prijs? Dat weet je allemaal nog niet. Misschien komen de investeringen niet eens op de begroting te staan en houdt men het 'Dirk Scheringa'-model aan. Daarom vind ik het logisch dat men de begroting probeert omlaag bij te bestellen. En als je een begroting opstelt, moet je dit doen op basis van reële verwachtingen, en de verwachting is dat men geen Europees voetbal zal halen. Goed dus dat gezegd wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:32:02 #119
53267 TC03
pi_66806043
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja inderdaad ze spelen erg goed tegenwoordig dat valt wel te zien aan de fantastische plek op de ranglijst, dat blijkt ook uit de fantastische overwinningen die ze wekelijks boeken en natuurlijk de beeldschone doelpunten. Ja, die negende plek zou echt de bekroning op dit geweldige seizoen zijn!
Haha grappig.
pi_66807317
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef TC03 het volgende:
Het is natuurlijk ook nog maar afwachten in welke vorm de investeerders zullen investeren. Ze willen in ruil voor de investeringen zeggenschap in de vorm van aandelen. Hoe gaat dat in de praktijk? Geeft Feyenoord die aandelen weg met de belofte van de investeerders dat zij de portemonnee zullen betrekken tot een bepaald bedrag? Of verkoopt men de aandelen tegen een prijs hoger dan de marktconforme prijs? Dat weet je allemaal nog niet. Misschien komen de investeringen niet eens op de begroting te staan en houdt men het 'Dirk Scheringa'-model aan. Daarom vind ik het logisch dat men de begroting probeert omlaag bij te bestellen. En als je een begroting opstelt, moet je dit doen op basis van reële verwachtingen, en de verwachting is dat men geen Europees voetbal zal halen. Goed dus dat gezegd wordt.
eens
pi_66807350
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:10 schreef Crane het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar zolang het nog mogelijk is moet je ervoor gaan.
de voetballers misschien wel, maar ik niet meer, ik ga er niet op hopen, kan het alleen maar nog meer tegenvallen aan het einde van de competitie
pi_66807492
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef TC03 het volgende:
Dat laatste stukje vind ik gewoon onzin, dan kun je de spelers het ook niet meer kwalijk nemen als ze nu eindigen op een 14e plek omdat het toch niet meer hoeft. Als directeur moet je nooit iets wat nog mogelijk is uitsluiten.
pi_66807501
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

de voetballers misschien wel, maar ik niet meer, ik ga er niet op hopen, kan het alleen maar nog meer tegenvallen aan het einde van de competitie
Dat is waar.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:13:12 #124
53267 TC03
pi_66807554
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat laatste stukje vind ik gewoon onzin, dan kun je de spelers het ook niet meer kwalijk nemen als ze nu eindigen op een 14e plek omdat het toch niet meer hoeft. Als directeur moet je nooit iets wat nog mogelijk is uitsluiten.
Heb je alleen geen zak aan als je een begroting maakt voor 2009. Ze moeten nu de financiën gaan regelen, en iedereen met een beetje gezond verstand weet dat die ¤2 miljoen van de UEFA er niet komen gaat. Dan moet je daar niet voor weglopen.
pi_66807596
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je alleen geen zak aan als je een begroting maakt voor 2009. Ze moeten nu de financiën gaan regelen, en iedereen met een beetje gezond verstand weet dat die ¤2 miljoen van de UEFA er niet komen gaat. Dan moet je daar niet voor weglopen.
Ja ok maar dat bedoel ik ook niet. Maar meer de opmerking die hij maakte, zeg dan niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')