Volgend seizoen heb je weer een kans.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:Fok! Cup
Ik ga door voor de vlaggetjes
quote:Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Nub.nl (IX) in De Veste 01-04-2009 17:05 (10/38)
Mijn team is gewoon heel erg Suarez ingericht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijf eens op je benen staan zeg
een team met wereldklasse, maar onbegrepen spelers, die vaker benadeeld worden dan ze lief is enkel en alleen omdat ze de 'naam' hebben dat ze veel onterecht uitlokken terwijl dit in werkelijkheid best wel meevalt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn team is gewoon heel erg Suarez ingericht!
iets met een spijker en kopquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een team met wereldklasse, maar onbegrepen spelers, die vaker benadeeld worden dan ze lief is enkel en alleen omdat ze de 'naam' hebben dat ze veel onterecht uitlokken terwijl dit in werkelijkheid best wel meevalt?
nu waarschijnlijk wel?quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan F.C. Gokwerk niet uitnodigen....??
Ik ben t r mee eens dat hij soms onterecht geen vrijetrap krijgt maar hij heeft t er zelf naar gemaakt. Zelfs zn teamgenoten speelden op een gegeven moment gewoon door zo van daar heb je hem weer. Vervolgens stond ie op en bleek er niets aan de hand te zijn. Dan vraag je er zelf om hoor.quote:
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Bacardi Boys (VII) in Riku Kilpinen Stadion 01-04-2009 17:05
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland ADO'67 (V) in KSV Waregem Arena 01-04-2009 13:30
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Bubbafat (IX) in Hanrapetakan 01-04-2009 14:40
Het wedstrijdschema voor volgende week (1 april 2009)quote:Utdagings
Boekt!
Nederland FC Vorst (VI) op End Of All Hope-Dome 01-04-2009 17:05
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:47 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb nog geen uitdaging gehad van de elf van doppert, ik zal hem uitdagen, maar ik heb het dus iig hier gemeld.
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:38 schreef maniack28 het volgende:
Ben nog niet uitgedaagd, heb Zandpol Trappers nu een uitdaging verzonden
nee.. ik had em ook al een ingame PM gestuurd en hij heeft een week niet ingelogd..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:01 schreef Game_Error het volgende:
nogsteeds geen reactie van De Elf van Doppert...
eigenlijk elke speelronde is er wel een WO geweest en nu pas durf je het te vragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |