Leuk om ons even te laten delen in je bijna flaterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:04 schreef maniack28 het volgende:
Ik dacht godverdedgodver.. helemaal vergeten.. maar ik ben vrij
wie zegt dat jij dan mee mag doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Mag ik alvast aangeven dat we de volgende keer misschien geen poules moeten doen van 3 teams? Vind het niet echt fijn eigenlijk..
Opbouwende kritiek trouwens
Tsja, ik weet het.. achteraf was 2 poules van 6 beter geweest of 3 van 4.. maar ja niet aan gedacht tijdens het loten.. Ik neem het in ieder geval zeker mee naar de volgende editie..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Mag ik alvast aangeven dat we de volgende keer misschien geen poules moeten doen van 3 teams? Vind het niet echt fijn eigenlijk..
Opbouwende kritiek trouwens
ik!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie zegt dat jij dan mee mag doen
opbouwende kritiek trouwens![]()
Ik zeg het ook nu pas en niet van te vorenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het.. achteraf was 2 poules van 6 beter geweest of 3 van 4.. maar ja niet aan gedacht tijdens het loten.. Ik neem het in ieder geval zeker mee naar de volgende editie..
Opbouwende kritiek waar ik wat mee kan is zeer welkom (dat geldt voor iedereen)..
I know.. anders hadden we nu geen poules van 3 gehadquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik!![]()
[..]
Ik zeg het ook nu pas en niet van te voren
het moet ook altijd van mij komen hequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
I know.. anders hadden we nu geen poules van 3 gehad
ach ja .. wat input van anderen is altijd handig.. en als de rest die input niet kan/wil geven.. tsja dan moet het idd van jou komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het moet ook altijd van mij komen he
maar jij bent dan ook de held van Fok! Hattrickquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het moet ook altijd van mij komen he
Waar is de loting dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het.. achteraf was 2 poules van 6 beter geweest of 3 van 4.. maar ja niet aan gedacht tijdens het loten.. Ik neem het in ieder geval zeker mee naar de volgende editie..
Opbouwende kritiek waar ik wat mee kan is zeer welkom (dat geldt voor iedereen)..
Je zei dat er geen rekening is gehouden met loten, daaruit leid ik af dat er al wel geloot is?quote:
ohw.. nee die vraag van Nico sloeg op de loting van de Champions Fok!Cup.. daar zijn 4 poules met 3 teams.. voor de Uefa Fok!Cup worden dit gewoon 4 poules met 4 teams..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je zei dat er geen rekening is gehouden met loten, daaruit leid ik af dat er al wel geloot is?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw.. nee die vraag van Nico sloeg op de loting van de Champions Fok!Cup.. daar zijn 4 poules met 3 teams.. voor de Uefa Fok!Cup worden dit gewoon 4 poules met 4 teams..
Edit: er is idd al geloot, alleen zijn 2 teams nog niet bekend aangezien er nog 2 wedstrijden gespeeld worden in de Uefa Fok!Cup.. en ik geef die pas vrij als alle teams bekend zijn.. (plus het feit dat ik er vanavond niet ben, heb ik de deadline op morgenochtend gezet.. dan weet ik zeker dat ik die deadline zal halen)..
Dat lijkt me vanzelfsprekend jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook de held van Fok! Hattrick![]()
How come?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bereid jullie maar vast voor op een scheldpartij van mij over pakweg 20 minuten...
Zowel in m'n Fok! Cup-wedstrijd als in m'n jeugdfriendly een belangrijke trainee er af getrapt.. Daarnaast speelt Ruudt de Fok! Cup in een 3-5-2 ipv 2-5-3 (zoals eerdere oefenwedstrijden). Omdat ik dus wel 2-5-3 speel (zonder verdediging) verlies ik het middenveld ruim (lang leve verwarring) en dus word ik enigszins afgeslacht..quote:
2-5-3?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zowel in m'n Fok! Cup-wedstrijd als in m'n jeugdfriendly een belangrijke trainee er af getrapt.. Daarnaast speelt Ruudt de Fok! Cup in een 3-5-2 ipv 2-5-3 (zoals eerdere oefenwedstrijden). Omdat ik dus wel 2-5-3 speel (zonder verdediging) verlies ik het middenveld ruim (lang leve verwarring) en dus word ik enigszins afgeslacht..
* Proud2beDiepfries flink sjaggie is..
Extra trainingsplaats (korte pass). Overigens speelde Ruudt met z'n volledige A-team. Gezien hij mijn 17-jarige toppertje Remmerswaal er met een +3 af heeft getrapt, heb ik in de slotminuten zijn 21-jarige 5*-spits nog een +3 bezorgd. Eigen schuld ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
2-5-3?Waarom zou je dat ook in hemelsnaam spelen?
What goes around, comes around eh?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Extra trainingsplaats (korte pass). Overigens speelde Ruudt met z'n volledige A-team. Gezien hij mijn 17-jarige toppertje Remmerswaal er met een +3 af heeft getrapt, heb ik in de slotminuten zijn 21-jarige 5*-spits nog een +3 bezorgd. Eigen schuld ofzo
Die 1-8 is voor de statistieken, A-lamer met z'n Goed middenveld en 168 HatStats...
Ik ben eerlijk gezegd wel tevreden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:27 schreef Game_Error het volgende:
1-1 tegen kein geloel gespeeld, beetje matig
Eya, voetbal is oorlog.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Met het eraf schoppen van een van mn verdedigers?
En dat van een Ajacied.quote:
Je mag blij zijn dat het maar een +1 is voor mijn trainee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:30 schreef Jaheur het volgende:
Mijn spelers zijn flink agressief tijdens de friendly's. Gewoon 3 gele en 1 rode. 2-0 tegen Olde Veste en hiermee ben ik door.
quote:Het publiek vond dat Ingbert Pfalert een penalty had moeten krijgen in de 23e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Dé Esman bij een poging langs hem te komen.
quote:In de 25e minuut viel Thomas Sørensen van Insane op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Thomas Sørensen resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Blijf eens op je benen staan zegquote:Het publiek vond dat Thomas Sørensen een penalty had moeten krijgen in de 27e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Dé Esman bij een poging langs hem te komen.
dan wacht ik nog even extra langquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Lyzio het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd naar de loting
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat het maar een +1 is voor mijn trainee.![]()
(Ik weet ook niet waarom je blij mag zijn, maar je mag blij zijn!)
quote:Troch dy útdage
Do hast 1 útdagings iepen stean
FC Vorst (VI) op End Of All Hope-Dome 01-04-2009 17:05
Volgend seizoen heb je weer een kans.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef drummerdude het volgende:Fok! Cup
Ik ga door voor de vlaggetjes
quote:Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Nub.nl (IX) in De Veste 01-04-2009 17:05 (10/38)
Mijn team is gewoon heel erg Suarez ingericht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijf eens op je benen staan zeg
een team met wereldklasse, maar onbegrepen spelers, die vaker benadeeld worden dan ze lief is enkel en alleen omdat ze de 'naam' hebben dat ze veel onterecht uitlokken terwijl dit in werkelijkheid best wel meevalt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn team is gewoon heel erg Suarez ingericht!
iets met een spijker en kopquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een team met wereldklasse, maar onbegrepen spelers, die vaker benadeeld worden dan ze lief is enkel en alleen omdat ze de 'naam' hebben dat ze veel onterecht uitlokken terwijl dit in werkelijkheid best wel meevalt?
nu waarschijnlijk wel?quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan F.C. Gokwerk niet uitnodigen....??
Ik ben t r mee eens dat hij soms onterecht geen vrijetrap krijgt maar hij heeft t er zelf naar gemaakt. Zelfs zn teamgenoten speelden op een gegeven moment gewoon door zo van daar heb je hem weer. Vervolgens stond ie op en bleek er niets aan de hand te zijn. Dan vraag je er zelf om hoor.quote:
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Bacardi Boys (VII) in Riku Kilpinen Stadion 01-04-2009 17:05
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland ADO'67 (V) in KSV Waregem Arena 01-04-2009 13:30
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Bubbafat (IX) in Hanrapetakan 01-04-2009 14:40
Het wedstrijdschema voor volgende week (1 april 2009)quote:Utdagings
Boekt!
Nederland FC Vorst (VI) op End Of All Hope-Dome 01-04-2009 17:05
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:47 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb nog geen uitdaging gehad van de elf van doppert, ik zal hem uitdagen, maar ik heb het dus iig hier gemeld.
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:38 schreef maniack28 het volgende:
Ben nog niet uitgedaagd, heb Zandpol Trappers nu een uitdaging verzonden
nee.. ik had em ook al een ingame PM gestuurd en hij heeft een week niet ingelogd..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:01 schreef Game_Error het volgende:
nogsteeds geen reactie van De Elf van Doppert...
eigenlijk elke speelronde is er wel een WO geweest en nu pas durf je het te vragen?quote:
ach weet je wat het is? Die confrontatie is nu juist goed, anders zul je het later niet redden in deze wereld als je bijvoorbeeld op kamers oid gaat..quote:
Hij woont samen met zijn vriendin...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach weet je wat het is? Die confrontatie is nu juist goed, anders zul je het later niet redden in deze wereld als je bijvoorbeeld op kamers oid gaat..
nou hier in Groningen niet..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef Lyzio het volgende:
Hier in Sittard straalt de zonLekker temperatuurtje ook!
quote:Weer: Bewolkt Licht bewolkt
Verwachting voor morgen: Bewolkt Licht bewolkt
Geografische breedte: 12°7'N
Geografische lengte: 68°55'W
he mede limburgerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef Lyzio het volgende:
Hier in Sittard straalt de zonLekker temperatuurtje ook!
Koekje ook hoorquote:
doe je netjes..quote:Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Wéér 1-1 en wederom de gelijkmaker in de slotfase gescoord
ja verdorie wie verwacht er nou ook nog 3 van zulke laatste minuten..quote:Op woensdag 1 april 2009 15:26 schreef KirkLazarus het volgende:
Snel ge-edit
[..]
No shit, liggen er al twee af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |