quote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef Dieptriest het volgende:
FC Mastars is uitgedaagd, maar gezien zijn activiteiten verwacht ik niet dat ie zal accepteren....
het kan natuurlijk nog geregeld worden, maar iig bedankt voor het vermelden hiervan.. dan weten we in ieder geval voor wie de schuldige is, mocht het een WO worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Happel het volgende:
Heb Hilversum United uitgedaagd, hij heeft echter tot op heden nog niks geaccepteerd.
Je hebt al met 5-0 gewonnen en mag wat anders regelen omdat hij nog nooit iets gedaan heeft na zn aanmelding.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef Dieptriest het volgende:
FC Mastars is uitgedaagd, maar gezien zijn activiteiten verwacht ik niet dat ie zal accepteren....
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef Dieptriest het volgende:
jullie kunnen op zoek naar een andere oefenwedstrijdquote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Happel het volgende:
Heb Hilversum United uitgedaagd, hij heeft echter tot op heden nog niks geaccepteerd.
hmmz lijkt een beetje op een verhaal van vorige week.. Nou ja dat kan wel op dezelfde manier opgelost worden. De 25ste, volgende week dus, rematch...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:05 schreef Game_Error het volgende:
wat? ik heb Kein Geloel naar mijn weten uitgedaagd, maar hij heeft mijn uitdaging nooit geaccepteerd? Ik had het echt vrijdag al gedaan geloof ik...
Naja, als het goed is ben ik toch door.
ahh wat stom van ze..quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:08 schreef Puala het volgende:mensen die hun A team opstellen om mij uit de cup te gooien
het was me B team alleen me mid en me aanvaller zijn Aquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:08 schreef Puala het volgende:mensen die hun A team opstellen om mij uit de cup te gooien
STFU met je lieve schat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het was me B team alleen me mid en me aanvaller zijn A
me defs zijn B teamSorry Lieve Schat
Met je B-trainees en de rest A-team spelen is dus geen B-team. Is gewoon je A-team gemixed met B-trainees. Is een keuze die je maakt en op zich goed te verdedigen is.. Totdat je A-keeper, je A-spits en/of je A-middenvelder een keer een doodschop krijgt in je vriendschappelijke wedstrijd en je het spel weer 'niet eerlijk' vindt..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
gastquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ze er op aansprekenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Vieze schoppers van Nub.nl
- Twello moest in de 12e minuut wisselen. Radboud van Driessen strompelde mank van het veld en werd vervangen door Eduardo Huber
- Twello-fans kon Ruben Langmo een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve Sébastien Toquet nam zijn positie over.
Gelukkig is de tweede niet zo boeiend.
Dat is vreemd......quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef Game_Error het volgende:
het spijt me in ieder geval dat er iets fout gegaan is tussen mij en kein geloel, maar ik heb hem opnieuw uitgedaagdalhoewel er somehow niks bij mijn uitdaging staat, terwijl ik hem niet opnieuw kan uitdagen.
Als jij de uitdaging niet ziet, dan ziet happel de uitdaging ook niet... Misschien dat daar iets mis is gegaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef Game_Error het volgende:
het spijt me in ieder geval dat er iets fout gegaan is tussen mij en kein geloel, maar ik heb hem opnieuw uitgedaagdalhoewel er somehow niks bij mijn uitdaging staat, terwijl ik hem niet opnieuw kan uitdagen.
Als het ook niet lukt een ander stadion-id, moet je Happel maar even PMen of hij jou dan wil uitdagen oid..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef Game_Error het volgende:
Ik kan hem in ieder geval niet opnieuw uitdagen, ik denk dat dit is wat vorige week ook mis is gegaan, ik heb overigens een stadion ID van een van zijn competitie genoten gepakt ipv een random nummer wat ik altijd deed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jij de uitdaging niet ziet, dan ziet happel de uitdaging ook niet... Misschien dat daar iets mis is gegaan.
Misschien een verkeerd stadion-ID ingevuld?
quote:Troch dy útdage
Do hast 1 útdagings iepen stean
Nederland Real Club de Culo (VI) op Ground of Koekje 25-03-2009 17:05
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |