Nee, niet in de min. Je mag natuurlijk wel je eigen losing streak bijhouden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
Kan je ook in de min komen te staan?
Zo niet: Djokovic
Het hele, dat staat er tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef APK het volgende:
Maar euh, welk jaar hebben we het over?
Ja maar, ja maar, het is zaterdag 7 maart.quote:
Ok het loopt van nu tot iemand een winning streak van 50 punten heeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het is zaterdag 7 maart.
Gewoon de 8ste, zoals het er staatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:23 schreef APK het volgende:
IS HET NOU ZATERDAG 7 OF ZONDAG 8 MAART?
Zaterdag zijn altijd dubbels bij DCquote:
Oh sorry, ik wist niet dat ze al bezig warenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:01 schreef XL het volgende:
Jij was de laatste Vegakip, want ze zijn al even bezig.
3-3 eerste set, dus voordeel van de twijfel. Je doet mee.
De rest kan vanaf de volgende partij meedoen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:04 schreef XL het volgende:
1 punt:
XL
Intel
VerdwaasdeVogel
Bruce117
Tennisboy
Dad
Wimderon
TheGeneral
TheBoezelaar
Franklop
Kleinzusje
APK
Cavalier1
BliksemSchigt
SportTV
Joris33
Ratjetoe
Danusz1984
Vegakip
Volgende wedstrijd tijdens Indian Wells
In dat Frustie KLB sub forumpje van u zeggen ze dan: "Omdat het kan"quote:
In de intelgame kiezen we uit alle wedstrijden (groot en klein) en zullen de vragen altijd zeer complex zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ist juist niet Intelwaardig om juist de baggertoernooitjes ( wedstrijden) die niet in de Extra Grote Game zitten hier onder de aandacht te brengen?
Verschil moet er zijn toch ?![]()
Maar heeft onze held Intel wel inspraak in de keuze ?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:27 schreef XL het volgende:
[..]
In de intelgame kiezen we uit alle wedstrijden (groot en klein) en zullen de vragen altijd zeer complex zijn!
Nee, tuurlijk niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar heeft onze held Intel wel inspraak in de keuze ?
Wat nou ?quote:
En zo is dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef XL het volgende:
Hier komen partijen, maar pas als het spannender is. De partijen van de koekenbakkers zijn wat simpel voor een Intel-game
Spannender dan de XL keuze van Intelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef XL het volgende:
Hier komen partijen, maar pas als het spannender is. De partijen van de koekenbakkers zijn wat simpel voor een Intel-game
Ik haal tenminste puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Spannender dan de XL keuze van Intel
Verdasco staat bij dat andere spel op mijn blacklistquote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij staat op mn blacklist, maar das natuurlijk een totaal ander spel
Wedstrijd 2: Richard Gasquet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Meedoen of kappen met eikelen svpquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nadal.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een fucking kutspel is dit zeg
Waarom is mijn naam hieraan verbonden?
En BS, de schijterd die de vorige ronde gewoon oversloeg omdat hij niet durfde te gokken, is wel door. Belachelijk!quote:
Excuses. Dad staat op 2quote:
Omdat Federer niet wonquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom sta ik niet bij de 1 punt?
Als ie wel had gewonnen stond je op 2 punten.quote:
Nu doe je het potverdikkies weerquote:
De persoonlijke hoogste score is misschien ook leuk om bij te houden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef XL het volgende:
maar nu ook met APK.
Ik pas het morgen aan. Moet nog even zoeken naar de handigste manier om dit bij te houden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je had hem fout, dus terug naar 0 punten.
Wie het eerst bij de 50 is wint.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wat is nu precies het doel van dit spel? Zo lang mogelijk bovenaan staan, zo hoog mogelijke winningstreak halen, aan het eind de meeste punten hebben?
Beter zijn dan de rest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:05 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wat is nu precies het doel van dit spel? Zo lang mogelijk bovenaan staan, zo hoog mogelijke winningstreak halen, aan het eind de meeste punten hebben?
Blake won de 2e ronde van Nieminen hoor...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:26 schreef XL het volgende:
Ik was al bang dat niemand voor Berdych zou gaan.
Toch finalist in Sunrise afgelopen week, terwijl Blake een 1st round exit had op Indian Wells (nou ja, hij won van Bye... maar verder niks)
m.a.w: Pick XL --> Berdych
Het gaat over tennis, niet over koorddansen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Blake won de 2e ronde van Nieminen hoor...
Mede aan de hand daarvan en het onderling resultaat op hardcord wordt mijn pick:
James Blake
Net wakker mag het;) Snappen allemaal wel wat ik bedoel:Pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat over tennis, niet over koorddansen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat over tennis, niet over koorddansen.
passen is voor mietjes, dus:quote:
Als ik Ferrer goed heb ga ik passen tot iemand me heeft bijgehaald hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Toch deed ik het.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet meer natuurlijk.
Shit mijn motorquote:
Niet inzetten voor de wedstrijd bekend is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:01 schreef sezten het volgende:
Ik zet op Djoko.
Je zegt toch net Murray - Djokoquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet inzetten voor de wedstrijd bekend is.
1) Ik zeg 'lijkt me'.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Je zegt toch net Murray - Djoko![]()
Maar oke, ik wacht wel even.
Wanneer is die. Als het minimaal 12 uur is vanaf morgen 09:00 is het goed!quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef wimderon het volgende:
Devilder-Koellerer de volgende?
Mja maar voor deze wedstrijd moet XL heel; snel zijn goedkeuring geven als we deze willen doenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef Szura het volgende:
Ik zou inderdaad ook iets in dat toernooi zoekenGranollers is de laatste geplaatste speler dus lijken me lastige keuzes daar
Hoeft toch ook niet persé bijzondere matches te zijn? Denk dat deze nog best spannend kan wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan Granollers - Haas![]()
Beter even kijken of Donald weer ergens quali's voor gaat spelen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef XL het volgende:
In dit topic post quizmaster XL regelmatig interessante tenniswedstrijden.
De kans is 1 op 2 hoor. Hij wint hem wel of hij wint hem niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:56 schreef Szura het volgende:
De kans is natuurlijk groter dat ie um neit wint dus ga ik voor nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |