Niet inzetten voor de wedstrijd bekend is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:01 schreef sezten het volgende:
Ik zet op Djoko.
Je zegt toch net Murray - Djokoquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet inzetten voor de wedstrijd bekend is.
1) Ik zeg 'lijkt me'.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Je zegt toch net Murray - Djoko![]()
Maar oke, ik wacht wel even.
Wanneer is die. Als het minimaal 12 uur is vanaf morgen 09:00 is het goed!quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef wimderon het volgende:
Devilder-Koellerer de volgende?
Mja maar voor deze wedstrijd moet XL heel; snel zijn goedkeuring geven als we deze willen doenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef Szura het volgende:
Ik zou inderdaad ook iets in dat toernooi zoekenGranollers is de laatste geplaatste speler dus lijken me lastige keuzes daar
Hoeft toch ook niet persé bijzondere matches te zijn? Denk dat deze nog best spannend kan wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan Granollers - Haas![]()
Beter even kijken of Donald weer ergens quali's voor gaat spelen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef XL het volgende:
In dit topic post quizmaster XL regelmatig interessante tenniswedstrijden.
De kans is 1 op 2 hoor. Hij wint hem wel of hij wint hem niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:56 schreef Szura het volgende:
De kans is natuurlijk groter dat ie um neit wint dus ga ik voor nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |