Of de dumpert natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Skyradioooooo...:
JAAAH BOOBIESS!!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef guuzvanrevu het volgende:
HIER een mooi beeld dat erg op de 'thuisknutselaar' DJ Marcel slaat.
Marcel had even fok.nl links moeten monterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef sander89 het volgende:
Maar Fok is geen een keer genoemd op tv?
of in het midden. over haar.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Marcel had even fok.nl links moeten monteren
Zou kunnen, maar ik moest wel lachen toen ik de tv draait door zag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Volgens mij is het eind van dit topic wel in zicht.
Je nummer(s?) staan in de rss-feed van Gielquote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Volgens mij is het eind van dit topic wel in zicht.
Wat moest ik me daarbij voorstellen ? Die playlisttracker ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je nummer(s?) staan in de rss-feed van Giel
Sorry, het is de feed van Kicken:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wat moest ik me daarbij voorstellen ? Die playlisttracker ?
What can i say. Alles nog even afwachten. Laat het jullie wel weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef e-wok het volgende:
Ik heb het topic gister niet bij kunnen houden, maar keek gisteravond laat naar dwdd...wat tof zeg
Hoe is het gesprek verlopen djmarcel?
Net of andere instanties dat (indirect) ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef alexis_ het volgende:
Hoewel het enorm grappig is wat er allemaal gebeurd, vraag ik mij af of het niet verwerpelijk is als je hier geld mee gaat verdienen. Of gaan de royalties van het nummer in een goed doel?
Goede doel is meer imagebuilding.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net of andere instanties dat (indirect) ook niet doen.
moest ook erg lachen toen ik gisteravond laat de hh van dwdd zat te kijken !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Goede doel is meer imagebuilding.
Wat dacht je ik. Liep ik met mijn bordje eten richting de bank en toen ..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest ook erg lachen toen ik gisteravond laat de hh van dwdd zat te kijken !
moet een heel vreemd gevoel geweest zijn !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Wat dacht je ik. Liep ik met mijn bordje eten richting de bank en toen ..WTF ?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Goede doel is meer imagebuilding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |