quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja even spannende tijden. Hoe raar iets kan lopen...
Jullie mogen als achtergronddansers in mijn videoclip.
Ik heb Flabber en de Telegraaf nog even een link gestuurd naar je clipquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Komen we middels TMF weer in De Wereld Draait Door.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Straks een gesprek met Universal Music.
ik vond je mix leuk hoor daar niet van maar om het nu uit te brengenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Skyradioooooo...:quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond je mix leuk hoor daar niet van maar om het nu uit te brengen
maar je komt uit eindhoven in welk club draai je, thomas ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Skyradioooooo...:
JAAAH BOOBIESS!!
Waar wat geknutsel met een paar sampletjes al niet goed voor is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja preciesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond je mix leuk hoor daar niet van maar om het nu uit te brengen
Meesterlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Of de dumpert natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Skyradioooooo...:
JAAAH BOOBIESS!!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef guuzvanrevu het volgende:
HIER een mooi beeld dat erg op de 'thuisknutselaar' DJ Marcel slaat.
Marcel had even fok.nl links moeten monterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef sander89 het volgende:
Maar Fok is geen een keer genoemd op tv?
of in het midden. over haar.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Marcel had even fok.nl links moeten monteren
Zou kunnen, maar ik moest wel lachen toen ik de tv draait door zag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Volgens mij is het eind van dit topic wel in zicht.
Je nummer(s?) staan in de rss-feed van Gielquote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Volgens mij is het eind van dit topic wel in zicht.
Wat moest ik me daarbij voorstellen ? Die playlisttracker ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je nummer(s?) staan in de rss-feed van Giel
Sorry, het is de feed van Kicken:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wat moest ik me daarbij voorstellen ? Die playlisttracker ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |