MichielV deze dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ene veenstra gaat hem op 3fm draaien straks.

ok hold onquote:

wil niet al te bijdehand doen natuurlijk...maar volgens mij zingen ze FIJNE FIJNE boobies ipv vuilequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
ok hold on
en dan nog getverderrie.nl / kicken.com / twitter etc.
Ik had deze nog effe geupload:

Wat raar dat daar dan vuile stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil niet al te bijdehand doen natuurlijk...maar volgens mij zingen ze FIJNE FIJNE boobies ipv vuile

Snap er ook niets van....zal de vunsige geest wel zijn geweest van degene die het erop heeft gezetquote:

modjes die tvp postenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp

Ik zie dat er zo'n 36.000 keer naar het originele topic is gekeken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp

hoe is het eigenlijk met de open dirs ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
#1 - NOS zet on-ge-editte versie Journaal online
#2 - Omroepen houden OPEN HUIS deel 2
#3 - Omroepen houden OPEN HUIS deel 3
#4 - Omroepen houden OPEN HUIS deel 4

Die werden achter elkaar dichtgegooidquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met de open dirs ?

Het zijn soms net mensenquote:

Ja, ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:
zit iemand 3fm te luisteren?

Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja hoor. Het is in de TV Draait Door uitgezonden.

Gemistquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja hoor. Het is in de TV Draait Door uitgezonden.

LOL @ 5:28:quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Bakepa het volgende:
Ik heb voor de liefhebber nog materiaal gecaptured!
Niet zo sappig als eerder deze week:) maar dit is van het jeugdjournaal van toen er een stukje daarvan in de tv draait door was gekomen. (bruggetje weerpoes->Marjon de Hond).
Hier groot gedeelte van de repetities van die "geweldige" brug.
 ?
?

quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:49 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn innerlijke moraal heeft nog bijna voorkomen dat ik het filmpje maandagavond online zette...
 .
.

Ja ik voelde hem al aankomen. Had eerst een sample gemaakt. Toch maar mn naam op gezet ik dacht je weet maar nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vet man, leuk nummer ookEn vet dat je naam iig genoemd wordt

http://twitter.com/michielveenstra/status/1284830145quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Zag je me niet zwaaien ?
Hier de aircheck van 3FM:
https://www.yousendit.com/download/U0d4MFhuTmFHa094dnc9PQ

quote:Platenmaatschappij meldt zich per sms over de Boobies-mix die ik net draaide

Voor een schadeclaim? Of een aanbieding?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://twitter.com/michielveenstra/status/1284830145
[..]

Baan opzeggen of een baan erbij nemen voor Marcelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor een schadeclaim? Of een aanbieding?

"thuisknutselaars"quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef alexis_ het volgende:

Thankyou. Ja profi is anders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"thuisknutselaars"

Nou steek die maar in je zak, DJ Marcel.

De koffie rondbrengen bij de NOS.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Baan opzeggen of een baan erbij nemen voor Marcel

2equote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor een schadeclaim? Of een aanbieding?

en evas royaltiesquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik neem nog wel contact met je op over de royalties voor PiRANiA en ik.

Houd het in de gatenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik neem nog wel contact met je op over de royalties voor PiRANiA en ik.

Hehe, ik neem genoegen met een gesigneerde singlequote:

een plaatsje op de credits van de hoesquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, ik neem genoegen met een gesigneerde single
Moet DJ Marcel nog wel ff een single uitbrengen

DJ Marcel en de Magnetische Piraniasquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja even spannende tijden. Hoe raar iets kan lopen...
Jullie mogen als achtergronddansers in mijn videoclip.

quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ja even spannende tijden. Hoe raar iets kan lopen...
Jullie mogen als achtergronddansers in mijn videoclip.
 Dan kijkt echt niemand mee he...
 Dan kijkt echt niemand mee he...

Ik heb Flabber en de Telegraaf nog even een link gestuurd naar je clipquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Komen we middels TMF weer in De Wereld Draait Door.

quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Straks een gesprek met Universal Music.

ik vond je mix leuk hoor daar niet van maar om het nu uit te brengenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:

Skyradioooooo...:quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond je mix leuk hoor daar niet van maar om het nu uit te brengen

maar je komt uit eindhoven in welk club draai je, thomas ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Skyradioooooo...:
JAAAH BOOBIESS!!

Waar wat geknutsel met een paar sampletjes al niet goed voor is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:

Ja preciesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond je mix leuk hoor daar niet van maar om het nu uit te brengen
 Maar wel lachen natuurlijk. Gewoon wat in elkaar draaien en het wordt uitgezonden
 Maar wel lachen natuurlijk. Gewoon wat in elkaar draaien en het wordt uitgezonden   

Meesterlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:

Of de dumpert natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Skyradioooooo...:
JAAAH BOOBIESS!!

quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef guuzvanrevu het volgende:
HIER een mooi beeld dat erg op de 'thuisknutselaar' DJ Marcel slaat.
 he guuz
  he guuz

Marcel had even fok.nl links moeten monterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef sander89 het volgende:
Maar Fok is geen een keer genoemd op tv?

of in het midden. over haar.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Marcel had even fok.nl links moeten monteren

Zou kunnen, maar ik moest wel lachen toen ik de tv draait door zag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Volgens mij is het eind van dit topic wel in zicht.

Je nummer(s?) staan in de rss-feed van Gielquote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Volgens mij is het eind van dit topic wel in zicht.

Wat moest ik me daarbij voorstellen ? Die playlisttracker ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je nummer(s?) staan in de rss-feed van Giel

Sorry, het is de feed van Kicken:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wat moest ik me daarbij voorstellen ? Die playlisttracker ?

What can i say. Alles nog even afwachten. Laat het jullie wel weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef e-wok het volgende:
Ik heb het topic gister niet bij kunnen houden, maar keek gisteravond laat naar dwdd...wat tof zeg
Hoe is het gesprek verlopen djmarcel?

Net of andere instanties dat (indirect) ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef alexis_ het volgende:
Hoewel het enorm grappig is wat er allemaal gebeurd, vraag ik mij af of het niet verwerpelijk is als je hier geld mee gaat verdienen. Of gaan de royalties van het nummer in een goed doel?

Goede doel is meer imagebuilding.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net of andere instanties dat (indirect) ook niet doen.

moest ook erg lachen toen ik gisteravond laat de hh van dwdd zat te kijken !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Goede doel is meer imagebuilding.

Wat dacht je ik. Liep ik met mijn bordje eten richting de bank en toen ..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest ook erg lachen toen ik gisteravond laat de hh van dwdd zat te kijken !
 WTF ?
 WTF ?

moet een heel vreemd gevoel geweest zijn !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Wat dacht je ik. Liep ik met mijn bordje eten richting de bank en toen ..WTF ?

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Goede doel is meer imagebuilding.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |