Als je aan anderen moet gaan vragen om een leuke sms zin, moet je je afvragen of het inderdaad wel zo gezellig was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Destrix het volgende:
Hallo,
Hoe ziet jullie smsje eruit als je je partner wilt bedanken na een fijne avond?
Bedankt schat, ik zal je missen vind ik zo standaard.
Hoe ziet jullie smsje eruit als je iemand wilt laten zien dat je van hem of haar houdt?
Ik hou van je schatje, vind ik zo standaard
Romantisch, maar hopelijk is de vriendin van TS of goed in Zweeds of weet ze waar ze het kan vertalen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef heaven7 het volgende:
"Det var så trevligt, har haft en rolig kväll, tack tack och puss till dig"
Of juist niet als ik zo eens kijk naar die zin.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Romantisch, maar hopelijk is de vriendin van TS of goed in Zweeds of weet ze waar ze het kan vertalen.
Eerst goed kijken hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Armoed het volgende:
[..]
Of juist niet als ik zo eens kijk naar die zin.
EDIT: Nvm, toch wel.
Je loopt achter. Iedereen heeft tegenwoordig sms-blox.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Re het volgende:
zo, weer 22 eurocent gespendeerd om je te vertellen dat het tof was
dan doe je toch écht iets foutquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:21 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ik denk bij zo'n smsje altijd jammer dat we niet geneukt hebben, als ik wel geneukt heb stuur/krijg ik meestal niet zo'n smsje
iig kríjgt ie die nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef klipper het volgende:
[..]
Ligt eraan, wie weet heeft hij nog nooit een smsje verstuurt.
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef Kwezel het volgende:
WAT!!!! GEEN KUSJE!!!!!!!!!!!
dies wel coolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef lucky_m3 het volgende:
eens gekregen na een gezellig nachtje, toen ik weer in de collegebanken zat
"Ik voel me genaaid"
wel leuk, maar ik kreeg er wel een boei van
Het maakt niet uit wat je in het smsje zet. Als je het maar meent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Destrix het volgende:
Hallo,
Hoe ziet jullie smsje eruit als je iemand wilt laten zien dat je van hem of haar houdt?
blijkbaar...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien gewoon bij afscheid () zeggen? Of is dat te ouderwets?
Niet eens een beschuitje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik zou het recept van pannenkoeken doorSMS-en. Succes gegarandeerd.
WAT!!!! geen kusje???quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Destrix het volgende:
Hallo,
Wat zal het volgende topic zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:30 schreef Falco het volgende:
ROYAL SADNESS
Je bent wel een ontzettende phoney als je nadenkt over de inhoud van 'bedank-smsjes'
Dat zusje van jou he, heeft zij wel tieten of is het een familiekwaaltje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je in het smsje zet. Als je het maar meent.
*proest*quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef HuHu het volgende:
"Je krijgt de groetjes van m'n SOA."
Ik heb alleen wel eens dat ik het op het moment supreme (afscheid) vergeet te zeggen en het dan achteraf wel via een SMSje doe. Dat komt volgens mij best raar over op de deerne in kwestiequote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
Niks moet, alles mag.
Maar ik kan me voorstellen dat, als de date echt erg leuk was, je dat nogmaals wil benadrukken via een sms of belletje.
Ik zou dat juist weer een aardige geste vinden. Ook al heb je dat eerder niet gezegd. Misschien juist dan wel. Vind het sowieso altijd wel leuk om na een date nog even die bevestiging te krijgen dat hij het ook leuk vond.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb alleen wel eens dat ik het op het moment supreme (afscheid) vergeet te zeggen en het dan achteraf wel via een SMSje doe. Dat komt volgens mij best raar over op de deerne in kwestie.
Thx! Ik zal het in gedachten houdenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou dat juist weer een aardige geste vinden. Ook al heb je dat eerder niet gezegd. Misschien juist dan wel. Vind het sowieso altijd wel leuk om na een date nog even die bevestiging te krijgen dat hij het ook leuk vond.
En zelfs dat kan als je partner het 'snapt' en je samen nog ff niks te vrezen hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef Pwoekie het volgende:
ligt toch echt aan de omstandigheden, wat je hebt gedaan en hoe close je al bent met elkaar.
" ik haat je" met een knipoog erachter
Hoezo bedankt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Destrix het volgende:
Hallo,
Het zal wel aan het tijdstip liggen dat ik achter de compu zit, maar ik snap echt geen snars van wat je nu bedoelt te zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Kabolter het volgende:
Dat zijn altijd goede peilers voor een relatie.
Het begint altijd met smsjes die 3 smsjes lang zijn en eindigt met een paar zinnen.
Of de relatie zit dan erg goed en je hebt minder woorden nodig óf het is een bevestiging.
Sowieso is verliefdheid een goede motivatie voor het 'zoetsappige'-brein, dus als je hier over na moet denken dan heb je er gewoon geen aanleg voor, bent bang of je hebt niet zoveel met haar.
Omdat het ook een lading onzin is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het zal wel aan het tijdstip liggen dat ik achter de compu zit, maar ik snap echt geen snars van wat je nu bedoelt te zeggen
Nee hoor. Als ik op z'n minst gecharmeerd ben van iemand eindigt het standaard met totaal uit de hand gelopen smsjes, compleet met volzinnen, bevestigingen van wat we beiden stiekem alláng weten en terloopse gedachtendwalingen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:08 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Omdat het ook een lading onzin is.
Ehm, misschien dat het attent wordt gevonden door de dame in kwestie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het is aardig, maar de vraag is hoever je komt met aardigheid.
Best een eind. Op een gegeven moment besef je dat al die laddertheoriefriendzonehardtoget-bullshit alleen maar in het leven geroepen is om iets moeilijker te maken dan het is, dat vrouwen soms ook best vallen voor mannen die hun níet in het gezicht tuffen, en dat je al een best eind kan komen door nergens dubbele agenda's achter te zoeken en het gewoon op zijn beloop te laten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als man na date niet te snel doen, wordt zelden gewaardeerd en veelal gezien als afhankelijkheid. Het is aardig, maar de vraag is hoever je komt met aardigheid.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik op z'n minst gecharmeerd ben van iemand eindigt het standaard met totaal uit de hand gelopen smsjes, compleet met volzinnen, bevestigingen van wat we beiden stiekem alláng weten en terloopse gedachtendwalingen.
Bij vrienden gaat het niet verder dan 'Ik zit hier bier te drinken, kom ook.
Het klopt wel aardig, al gaat het lang niet altijd op. Volgens mij gaat het meer om de houding die je opstelt. En die houding is soms te overdreven. Als je meteen na één date haar op plek nummer 1 zet, dan komt dat over alsof je niet echt een persoonlijk leven hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als man na date niet te snel doen, wordt zelden gewaardeerd en veelal gezien als afhankelijkheid. Het is aardig, maar de vraag is hoever je komt met aardigheid.
In het geval je een relatie hebt... jezus moet je dat nog vragen?
Bellen en daadwerkelijk praten is zo 20ste eeuws....quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. wat is er mis met bellen/het gewoon zeggen bij het afscheid?
Het hoeft ook niet direct een "je bent de ware en enige voor me" sms te zijn... Ik denk dat de meeste vrouwen het wel kunnen waarderen als je na een uur oid na de date ff een sms stuur dat je een leuke tijd hebt gehad, ookal heb je dat ookal tijdens de laatste minuut van de date dat gezegd...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
De ene keer dat ik wel een smsje stuurde met hoe geweldig ik het vond, vrij direct na de afloop, was dan ook niet bepaald een succes.Verliefde sukkel dat ik was
Nooit zoveel last van gehad. Al gaat het smsje wat ik stuur nooit alleen over hoe leuk het wel niet was. Meestal schiet me wel wat te binnen wat niet met de avond te maken heeft, waar ze op kunnen reageren en wat leuk/grappig is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik stuurde nooit direct een smsje dat het een fijne avond was. Soms na een dag of 2 dagen nog even aan herinneren.. Dan stuurde ik in vrij neutrale bewoordingen dat ik het naar mijn zin had gehad en had ik vrijwel altijd snel een leuk berichtje toe. Soms stuurde ik ook gewoon geen feedback op de avond, maar pakte ik er wat uit van de avond.
\Dames in mijn omgeving beamen dat: 'er is niets zo saai als een man die zich direct laat kennen en gaat benadrukken hoe leuk het was'.
De ene keer dat ik wel een smsje stuurde met hoe geweldig ik het vond, vrij direct na de afloop, was dan ook niet bepaald een succes.Verliefde sukkel dat ik was
Een vervolg regel je toch altijd gelijk tijdens de date? (als die bevaltquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Maar het zal wel een goede tip zijn voor mensen die zich helemaal blind gaan staren op die ene vrouw en meteen over een vervolg hebben.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Een vervolg regel je toch altijd gelijk tijdens de date? (als die bevalt dan)
Normaal gesproken wel, maar als je elkaar toch al de hele avond hebt gezien kan het wel denk ik... Diezelfde avond nog weer gaan lopen bellen vind ik overdreven. Een sms is juist op dat moment subtiel maar niet overdone...quote:Op woensdag 18 maart 2009 05:49 schreef maartena het volgende:
Niet.
SMS is zo onpersoonlijk als de pest. Als ik wat te zeggen heb, of iemand wil bedanken, dan bel ik. Op z'n MINST laat ik een voicemail achter als er niet opgenomen wordt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar als je elkaar toch al de hele avond hebt gezien kan het wel denk ik... Diezelfde avond nog weer gaan lopen bellen vind ik overdreven. Een sms is juist op dat moment subtiel maar niet overdone...
quote:
KLOPT!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Als je daar zin in hebt kun je dat ook gewoon SMSen toch?
Hier ben ik het heel erg mee eensch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Best een eind. Op een gegeven moment besef je dat al die laddertheoriefriendzonehardtoget-bullshit alleen maar in het leven geroepen is om iets moeilijker te maken dan het is, dat vrouwen soms ook best vallen voor mannen die hun níet in het gezicht tuffen, en dat je al een best eind kan komen door nergens dubbele agenda's achter te zoeken en het gewoon op zijn beloop te laten.
Dan wordt een bedank-smsje niets meer dan een oprecht bedanksmsje, en geen zorgvuldig geplannede stap om binnen drie weken in haar broekje te mogen friemelen, en vanaf dat moment is het leven weer leuk en kan je dágen vullen met het lachen om al die gefrustreerde liefdes-analytici hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |