Nee, dat was vriendschap. Volgens Henk Westbroek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 19:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet. Tjonge is me dat even een desillusie
Wat is er lovely aan jouw dag?quote:
Haha metalbands die popnummers gaan coveren, ja dat noem ik lekker.quote:
Mooi! Tof je weer te zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, sinds kort weer. Ff kijken hoe het met iedereen is enzo. Maar aangezien iedereen weer vrolijk in singles post is er dus weinig op dat gebied veranderd
Die mag ook dood.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat was vriendschap. Volgens Henk Westbroek.
Hmm... vooruitquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:00 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Haha metalbands die popnummers gaan coveren, ja dat noem ik lekker.
Maar het was mij meer te doen om de ontstane stilte te doorbreken.
I just feel gooooooood!quote:
Je bent nuchterquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I just feel gooooooood!it's good! Zelfs dat de vlegels een ruitje van mn auto ingetikt hadden deerde me niet, want ze lieten mn Jason Mraz cd en Donovan Frankenreiter cd liggen.. it's just lovely!
en een beetje frisse lucht als je aan het rijden bent is ook nooit verkeerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I just feel gooooooood!it's good! Zelfs dat de vlegels een ruitje van mn auto ingetikt hadden deerde me niet, want ze lieten mn Jason Mraz cd en Donovan Frankenreiter cd liggen.. it's just lovely!
Ik vond het serieus lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
en een beetje frisse lucht als je aan het rijden bent is ook nooit verkeerd
Geheel ontopic maakt dat jou dus een 'happy single'quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het serieus lekker!Echt, bizar weinig kan mij deren vandaag
Rare regelsquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief!Jij mag hier niet posten hè!
als je die 2 gewoon gescheiden van elkaar ziet zeer zeker.. ik ben happy.. en single!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geheel ontopic maakt dat jou dus een 'happy single'
ik vond het vooral koud vandaag.. maar ja het noorden he. Daar is het altijd kouder dan in de rest van het land. Te meer ook omdat hier alleen maar open vlakte is met drie man bevolking en een paardenhoofdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het serieus lekker!Echt, bizar weinig kan mij deren vandaag
Je vergeet de dampende koeienvlaaien die nog wat warmte de atmosfeer in gooien..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ik vond het vooral koud vandaag.. maar ja het noorden he. Daar is het altijd kouder dan in de rest van het land. Te meer ook omdat hier alleen maar open vlakte is met drie man bevolking en een paardenhoofd
Waarom dan niet in combi?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als je die 2 gewoon gescheiden van elkaar ziet zeer zeker.. ik ben happy.. en single!
Van jouw regels? Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zou jij toch geen last van hebben
omdat ik stiekem zo af en toe toch de warmte van een lieve schat naast me mis... dus echt echt happy met het single zijn, nee niet altijdquote:
ze moet ook nog lief zijn!?!?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omdat ik stiekem zo af en toe toch de warmte van een lieve schat naast me mis... dus echt echt happy met het single zijn, nee niet altijdmaar of ik het erg vind, dat is dan weer een ander verhaal
hoho... de koeien staan nog op stal.. die horen nog niet buiten te dartelen in het jonge groene gras.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je vergeet de dampende koeienvlaaien die nog wat warmte de atmosfeer in gooien..
We gaan duidelijk door op gister. Het niet serieus nemen van mijn fok-persoontje. Ok, de toon is gezetquote:
k heb nog wel een dampende warme koeienvlaai in de aanbieding???quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omdat ik stiekem zo af en toe toch de warmte van een lieve schat naast me mis... dus echt echt happy met het single zijn, nee niet altijdmaar of ik het erg vind, dat is dan weer een ander verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |