Sorry, zat ff ergens anders te posten....quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van dat rijtje lust ik alleen wijn. Wanneer gaan we naar het strand?
[..]
erg he.. ik ben gestopt met tvp-en, ik kijk alleen nog als ik echt tijd heb. Of zoiets als tijd dan iig.
[..]
Jah. Ik zal me hem ook altijd herinneren als degene die onze recordpoging om zeep hielp.
Lekker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
zo ff lekker nummertje ertussendoor...
Je scoort punten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
zo ff lekker nummertje ertussendoor...
Heerlijk.quote:Your self control makes me feel alone
I've tried confidence, had it for breakfast today
I've lost the perfection, a mess without words
(And) As the seasons change I'll continue to ignore
The image I project - me without me
The picture that I scanned is borrowed
After the education you stopped making sense to me
Seems to me that it's all the same, time and time again
Slowly, all that I believed in, turning into a lie
To aim and miss, my supernatural art
Spending to much time with myself
Trying to explaining who I am
How come it's possible
I wish there was a way
(Suddenly) I feel so invincible
I'm the sculpture made out of clay
I need someone to break the silence
before it all falls apart
I need something to cling onto
before I break you in parts
So afraid of what you may think
And all the plastic people that surrounds me
I have to find the path to where it all begins
To teach the world my supernatural art
En jij nog meer! Ga zo door heren!quote:
Jij niet, want ik mocht niet met je meequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
iets verstaanbaarders en laatste concert waar ik geweest ben
Dit klinkt aangenamer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
iets verstaanbaarders en laatste concert waar ik geweest ben
Je bent er ook nog!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tof, kan ik meelezen wat ze brullen.
Jamaar ik ging al met iemand anders meequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij niet, want ik mocht niet met je mee
Ja, sinds kort weer. Ff kijken hoe het met iedereen is enzo. Maar aangezien iedereen weer vrolijk in singles post is er dus weinig op dat gebied veranderdquote:
Je hoeft niet single te zijn om in Singles te posten hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 19:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, sinds kort weer. Ff kijken hoe het met iedereen is enzo. Maar aangezien iedereen weer vrolijk in singles post is er dus weinig op dat gebied veranderd
Niet. Tjonge is me dat even een desillusiequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hoeft niet single te zijn om in Singles te posten hoor.
I know. Maar ik doe het toch. So stop me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 19:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief!Jij mag hier niet posten hè!
was het een driepunter of gewoon een 2punterquote:
Nee, dat was vriendschap. Volgens Henk Westbroek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 19:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet. Tjonge is me dat even een desillusie
Wat is er lovely aan jouw dag?quote:
Haha metalbands die popnummers gaan coveren, ja dat noem ik lekker.quote:
Mooi! Tof je weer te zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, sinds kort weer. Ff kijken hoe het met iedereen is enzo. Maar aangezien iedereen weer vrolijk in singles post is er dus weinig op dat gebied veranderd
Die mag ook dood.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat was vriendschap. Volgens Henk Westbroek.
Hmm... vooruitquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:00 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Haha metalbands die popnummers gaan coveren, ja dat noem ik lekker.
Maar het was mij meer te doen om de ontstane stilte te doorbreken.
I just feel gooooooood!quote:
Je bent nuchterquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I just feel gooooooood!it's good! Zelfs dat de vlegels een ruitje van mn auto ingetikt hadden deerde me niet, want ze lieten mn Jason Mraz cd en Donovan Frankenreiter cd liggen.. it's just lovely!
en een beetje frisse lucht als je aan het rijden bent is ook nooit verkeerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I just feel gooooooood!it's good! Zelfs dat de vlegels een ruitje van mn auto ingetikt hadden deerde me niet, want ze lieten mn Jason Mraz cd en Donovan Frankenreiter cd liggen.. it's just lovely!
Ik vond het serieus lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
en een beetje frisse lucht als je aan het rijden bent is ook nooit verkeerd
Geheel ontopic maakt dat jou dus een 'happy single'quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het serieus lekker!Echt, bizar weinig kan mij deren vandaag
Rare regelsquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is lief!Jij mag hier niet posten hè!
als je die 2 gewoon gescheiden van elkaar ziet zeer zeker.. ik ben happy.. en single!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geheel ontopic maakt dat jou dus een 'happy single'
ik vond het vooral koud vandaag.. maar ja het noorden he. Daar is het altijd kouder dan in de rest van het land. Te meer ook omdat hier alleen maar open vlakte is met drie man bevolking en een paardenhoofdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het serieus lekker!Echt, bizar weinig kan mij deren vandaag
Je vergeet de dampende koeienvlaaien die nog wat warmte de atmosfeer in gooien..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ik vond het vooral koud vandaag.. maar ja het noorden he. Daar is het altijd kouder dan in de rest van het land. Te meer ook omdat hier alleen maar open vlakte is met drie man bevolking en een paardenhoofd
Waarom dan niet in combi?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als je die 2 gewoon gescheiden van elkaar ziet zeer zeker.. ik ben happy.. en single!
Van jouw regels? Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zou jij toch geen last van hebben
omdat ik stiekem zo af en toe toch de warmte van een lieve schat naast me mis... dus echt echt happy met het single zijn, nee niet altijdquote:
ze moet ook nog lief zijn!?!?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omdat ik stiekem zo af en toe toch de warmte van een lieve schat naast me mis... dus echt echt happy met het single zijn, nee niet altijdmaar of ik het erg vind, dat is dan weer een ander verhaal
hoho... de koeien staan nog op stal.. die horen nog niet buiten te dartelen in het jonge groene gras.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je vergeet de dampende koeienvlaaien die nog wat warmte de atmosfeer in gooien..
We gaan duidelijk door op gister. Het niet serieus nemen van mijn fok-persoontje. Ok, de toon is gezetquote:
k heb nog wel een dampende warme koeienvlaai in de aanbieding???quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omdat ik stiekem zo af en toe toch de warmte van een lieve schat naast me mis... dus echt echt happy met het single zijn, nee niet altijdmaar of ik het erg vind, dat is dan weer een ander verhaal
Klinkt volkomen acceptabel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik neem jouw fok-persoontje altijd serieus. Behalve als je bluft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We gaan duidelijk door op gister. Het niet serieus nemen van mijn fok-persoontje. Ok, de toon is gezet
Die koeienvlaai spreekt niet tegen, is lekker warm, alleen... als die een beetje opdroogt begint ze hard en ruw te worden, dat is dan weer jammer, dus nee bedankt.. Ik wil dan weer het zachte van een vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
k heb nog wel een dampende warme koeienvlaai in de aanbieding???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |