een nuchtere vrouw is een hoer in bed.... drankquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed... drank
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed... drank
Poesjequote:
Hoeren zoenen niet.. (heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een nuchtere vrouw is een hoer in bed.... drank
eerst klaarkomen in dr mond en dan een lekkere tongzoenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeren zoenen niet.. (heb ik me laten vertellen) en ik wil wel gezoend worden... behalve als ze der mond vol heeft, dan hoeft het even niet..
oh en je hebt zeker pretty woman gezienquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeren zoenen niet.. (heb ik me laten vertellen) en ik wil wel gezoend worden... behalve als ze der mond vol heeft, dan hoeft het even niet..
Och, als zij het slikt, waarom zou ik het dan niet slikken?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst klaarkomen in dr mond en dan een lekkere tongzoen
Je mag niet met je mond vol pratenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst klaarkomen in dr mond en dan een lekkere tongzoen
Een goede avond student_van_het_leven, en wie mag u dan wel zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef student_van_het_leven het volgende:
TVP voor wederom een single topic
Avond aan eenieder
Rode wijn is heerlijk om in een zonnetje aan het strand ff de dag weg te spoelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |