een nuchtere vrouw is een hoer in bed.... drankquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed... drank
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een dronken vrouw is een engel in bed... drank
Poesjequote:
Hoeren zoenen niet.. (heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een nuchtere vrouw is een hoer in bed.... drank
eerst klaarkomen in dr mond en dan een lekkere tongzoenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeren zoenen niet.. (heb ik me laten vertellen) en ik wil wel gezoend worden... behalve als ze der mond vol heeft, dan hoeft het even niet..
oh en je hebt zeker pretty woman gezienquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeren zoenen niet.. (heb ik me laten vertellen) en ik wil wel gezoend worden... behalve als ze der mond vol heeft, dan hoeft het even niet..
Och, als zij het slikt, waarom zou ik het dan niet slikken?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst klaarkomen in dr mond en dan een lekkere tongzoen
Je mag niet met je mond vol pratenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een goede avond student_van_het_leven, en wie mag u dan wel zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef student_van_het_leven het volgende:
TVP voor wederom een single topic
Avond aan eenieder
Rode wijn is heerlijk om in een zonnetje aan het strand ff de dag weg te spoelen.quote:
ik hoop het wel, want dan kan ik nog lang mee..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:17 schreef dawg het volgende:
Student! Jij moet duidelijk nog veel leren.
Ik ben degene die de laatste drie dagen 5x per dag een nieuwe tvp moet maken omdat er weer een nieuw singelstopic is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een goede avond student_van_het_leven, en wie mag u dan wel zijn?
Je hebt de zwaaicolonne doorbroken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ik hoop het wel, want dan kan ik nog lang mee..
Snowballen heet dat toch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Van dat rijtje lust ik alleen wijn. Wanneer gaan we naar het strand?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:17 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Rode wijn is heerlijk om in een zonnetje aan het strand ff de dag weg te spoelen.
Whisky is genieten van alles om je heen en tot rust komen.
Bier is gewoon lomp gezellige avonden hebben.
erg he.. ik ben gestopt met tvp-en, ik kijk alleen nog als ik echt tijd heb. Of zoiets als tijd dan iig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ik hoop het wel, want dan kan ik nog lang mee..
[..]
Ik ben degene die de laatste drie dagen 5x per dag een nieuwe tvp moet maken omdat er weer een nieuw singelstopic is.
Jah. Ik zal me hem ook altijd herinneren als degene die onze recordpoging om zeep hielp.quote:
En ik dacht dat wij nog eens gingen zeilen met een rosétje in de hand terwijl de zon onder ging.. maar neeeeee, jij wil weer naar het strand...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van dat rijtje lust ik alleen wijn. Wanneer gaan we naar het strand?
Dat was het zwaaien zeker.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee als je t een aantal keer herhaalt wordt t telkens weer wat leuker
Een vrouw naar mijn hart.quote:
Suggesties?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.Ik heb namelijk altijd honger.
Jamaar.. jij hebt het altijd te druk voor me!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij nog eens gingen zeilen met een rosétje in de hand terwijl de zon onder ging.. maar neeeeee, jij wil weer naar het strand...
alleen om te bakken, of ook om te eten?quote:
hongerig.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jamaar.. jij hebt het altijd te druk voor me!
Ik niet, heb net 2 kleine stokbroodjes op. Eentje met zalmsalade en eentje met krabsaladequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
jij voor mij!!!!
* Snuitebolletje mompelt iets over "phone home" t=d
Dat laatste ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
alleen om te bakken, of ook om te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |