Maar je bracht me wel op een ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij laat je gewoon weer even zien omdat je een nieuw topic wilt openen
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar je bracht me wel op een idee
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonErgens had ik nog even de gedachte dat Peter je misschien wel voor zou zijn, maar nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonErgens had ik nog even de gedachte dat Peter je misschien wel voor zou zijn, maar nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje prikkelbaar omdat The Bold nu met herhalingen bezig is.
Ik heb maandag in een deuk gelegen. Buuf was kwaad. Ik snapte er niets van. Vertelde ze dat de Bold een herhaling was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel enorm balen
Aan de andere kant, dat is ook het tijdstijd waarop ik vaak wil koken. Maar dat hoeft nu niet want dat heb ik allemaal al gedaan.
Tja, buuf is ook soapverslaafde. ONM, TBAB, ATWT, GTST. Dat zijn dan ook tijden dat je er niet op de koffie hoeft te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef Marrije het volgende:
Omdat er in de zomer meer mensen kijken zijn ze opeens hh gaan draaien. Heeeeel irritant. Sbs6 doet wel vaker van dat soort dingen. Was het nog maar op rtl4, dan had je dat gezanik niet.
Daar zag ik gisteren een stukje van en in de cliffhanger verzoop iemand in het drijfzand. Die zal vandaag wel op het nippertje gered worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, buuf is ook soapverslaafde. ONM, TBAB, ATWT, GTST. Dat zijn dan ook tijden dat je er niet op de koffie hoeft te komen.![]()
Ik kijk alleen maar naar ATWT. Spelen wel leuke caracters in. En is niet zo langdradig.
Die is al gered gisteravond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zag ik gisteren een stukje van en in de cliffhanger verzoop iemand in het drijfzand. Die zal vandaag wel op het nippertje gered worden.
Dat nichtenstrand daar in Sitges!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben jaren terug met een stuk of tien studievrienden een weekje naar Sitges geweest
Heb je toch wel een tochtje op een ezeltje gemaakt he? Daar leeft Sitges van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben jaren terug met een stuk of tien studievrienden een weekje naar Sitges geweest, *knip*
Ik krijg steeds een naarder beeld van je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat nichtenstrand daar in Sitges!![]()
Als je niet beter weet denk je dat er een tenniswedstrijd aan de gang is, zo gaan die koppies van links naar rechts.
Wat is daar naar aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een naarder beeld van je.
Oud naaktlopend mannetje.
Naaktcampings.
Homostranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |