Ja, het is een schat van een vent, zodra je weet hoe ie in elkaar zitquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef texelonia het volgende:
[..]kun je nu wel normaal met hem overweg?
quote:Mijn schoonmoeder tijdens de eerste ontmoeting: "Met al Micha's vriendinnetjes was wel wat mis, dus wat is er mis met jou?"
Het is nooit meer goed gekomen
Ik had al ge-editquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Je had kunnen antwoorden: "Dat ik een vriendinnetje ben."
Toon is destijds wel gelijk gezet Tex.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
Bij mijn schoonvader ging het soepeler trouwens, al ben ik die de eerste keer dat ik daar logeerde om 4:00 's nachts naakt letterlijk tegen het lijf gelopen op de gang
Das idd ook zo'n typische hoiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef innepin het volgende:
Mooie titel
[..]
Ja, het is een schat van een vent, zodra je weet hoe ie in elkaar zitHij mist wat tact, maar hij is eigenlijk best aardig. Ook al dacht ie dat ik op het geld en het huis van m'n vriend uit was. Dat was dan wel erg dom geweest, om een kok met twee kinderen uit te kiezen.
![]()
Maar we kunnen nu erg goed met elkaar opschieten![]()
[..]Ook hoi dan...
Jij naakt of hij naakt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
Bij mijn schoonvader ging het soepeler trouwens, al ben ik die de eerste keer dat ik daar logeerde om 4:00 's nachts naakt letterlijk tegen het lijf gelopen op de gang
Huh? Is M dan zeg maar je ex schoonvader en nu je man?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Alleen mijn ex-schoonmoeder vindt mij niet zo tof... Maar goed das niet zo raar aangezien M. haar vriend was.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
Nee, ik heb een hele lieve schonvader, dus het was neit zo ergDaarbij is hij naturist en dat maakte het al minder gênant vond ik (al ben ik van mezelf wel wat preuts).
Ik dacht: het is 4:00, ik kan wel even snel naar de wc en ik zag zo snel geen badjas oid. Alleen hij dacht hetzelfdeEn we wilden allebei net te snel die gang door....
*bots*
*kuch*
Hoi
edit: allebei naakt dus
ik vind dan vooral de blik priceless! Heerlijk. Echt zo van hoe verzin je het?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef Fannie het volgende:
Ja tuurlijk snap ik dat Tico, ik was vroeger net zo
Ja het past zo in een soap he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef innepin het volgende:
FreecellIk zou me kapot schamen
![]()
Tico, woah, schandaalgrapje hoor, het boeit mij verder ook niks!
jamaar das logisch, daar ga je zo vies klef in zweten, dan kun je beter nat zijn van de regen dan van t zweetquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ticootje het volgende:
En regenpakken? Die zijn stom, ze laten zich liever natregenen als dat je in zo'n ding loopt. Dat snap je toch wel?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ticootje het volgende:
Innepin, ja eigenlijk een soort van wel. Alleen waren M. en mijn ex-schoonmoeder nooit getrouwd.
En regenpakken? Die zijn stom, ze laten zich liever natregenen als dat je in zo'n ding loopt. Dat snap je toch wel?
Ja, dat deed ik ookquote:
Ja! Ik weiger ook om die krengen aan te trekken, dan maar nat!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je klinkt net als een oud wijf met die laatste zin!
Ik trek ze ook niet aan hoor.Heb er niet eens een maar het zijn ondingen. Je bent van binnen net zo nat, maar dan van de condens.
Je zou me eigenlijk moeten horen zoals ik dat dan zeg. Dan is het een stuk leuker dan dat ik het zo opschrijf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je klinkt net als een oud wijf met die laatste zin!
Ik trek ze ook niet aan hoor.Heb er niet eens een maar het zijn ondingen. Je bent van binnen net zo nat, maar dan van de condens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |