We moeten moordmachines zijn als we het veld opkomen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zatSuureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Heb het wel eens geprobeerd, maar viel er steeds vanaf. Stoelen bevallen me beter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Wie zit er eigenlijk op voetbal van ons?
Tegen OUDquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als we een beetje wat regelen, fixen we een toernooi. Ieder subforum komt maar met een team op de proppen
BOOBIES!!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:. Ik ken een meisje die lange ballen echt dik kan stilleggen op haar borst. Maar ik moet dan altijd lachen
![]()
Ja kinderachtig maar het is een dom gezichtquote:
Vast wel als mede aankomend jurist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik heb er maar eentje, de ander heeft Mandy
misschien mag je die wel lenen.
En bubblicious, duh!
En die joker in de draaimolen als coachquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Emimich het volgende:
Mijn team:
DJ; RickoKun, Emimich, afcajos, Lyzio; Chriz2k, Biogarde, Beauregard; BaronPils, De_Ananas, Herald.![]()
4-3-3 met Bio in de punt naar achteren.
B&H's, allemaal van die ouwe mannetjes.quote:
*Notitie maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We moeten moordmachines zijn als we het veld opkomen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb het wel eens geprobeerd, maar viel er steeds vanaf. Stoelen bevallen me beter.
Gattuso represent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We moeten moordmachines zijn als we het veld opkomen.
SEXquote:
Goed ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg we huren een veld in GRoningen, want dat kan bij de aclo
what in the fuck is een Flotocusquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En die joker in de draaimolen als coach
Achja, wat heb je nou helemaal aan tanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast wel als mede aankomend jurist.
Daar zit suiker in, dat is slecht voor onze tanden.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |