Je kent iedereen toch verder wel van de opstellingquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
wtf is wolvendagen eigenlijk ?
Ik als coach zijnde wil wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Geen noobs in het elftal. Alleen 10k. posts per jaar KLB'ers.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Geen wijven in het elftal.
Ze mag Ananas helpen met het inrollen van de frikandellen in servetten.
Een vrouwtjes-mens, masseuse en ons vermaak in saaie dagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
wtf is wolvendagen eigenlijk ?
Ik als coach zijnde wil wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Geen noobs in het elftal. Alleen 10k. posts per jaar KLB'ers.
Heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Emimich het volgende:
Wie schrijft het clublied? Persoonlijk leek me dat wel iets voor dagdag!
Eindelijk een trainert met visie!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Eens. Geen wijven in het elftal.
Ze mag Ananas helpen met het inrollen van de frikandellen in servetten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi niet he... Schiet je een bal mooi in de kruising, moet je eerst een halfuur luisteren naar het geklaag over buitenspel, een blinde grensrechter en een partijdige scheids
Was niet bedoeld als in dat jij op haar lijkt ofzoquote:
Ze ziet er wel beter uit dan BT en is aardiger Ze is een waardevolle aanvulling hierquote:
Wat een gehaat.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:29 schreef Emimich het volgende:
Een schwalbe maken heet een Noorsbloedje!
Dit gaat de nieuwe KLB Hype worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
BoWa, als jij trainer wordt dan neem ik wel de nobele taak op me om TD te worden.
Ik 'vervang' BT niet hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was niet bedoeld als in dat jij op haar lijkt ofzo
K bedoel, eerst liep iedereen op BT te geilen enzo, en nu op jou
Precies, die retards tikken we met 34-0 eraf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een gehaat.Gewoon no nonsense wegtikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |