Zal ik jou wel een mooi steekpassje gevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben de rechtshalf die een aantal keer per wedstrijd óver de rechtsbuiten gaat.
Staat BT rechtsbuiten..?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben de rechtshalf die een aantal keer per wedstrijd óver de rechtsbuiten gaat.
En we spelen met aanvallende backs dus Devvie gaat weer over jou heen (quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef BigKahuna het volgende:
Trashtalkingquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
En dan onze supporters BT en FAS zo roepen tegen de scheids:
HET IS EEN VRIEND VAN YVONNE ! VRIEND VAN YVONNE ! HET IS EEN VRIEND VAN YVONNE ! VRIEND VAN YVONNE !!!!!!!!!
Ja, een soort buikgevoel, maar ik doe het nooit, hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen mag meegenieten, en grunten is leuk maar je krijgt er zo'n keelpijn van, maar het moet eigenlijk niet vanuit je stembanden komen maar vanuit je buik... is beetje lastig om uit te leggen![]()
Wat voor stem heb jij dan, hoog ? Laag ? Klink je als Mickey Mouse of als Donald Duck ? Klink je als een melige Afrikaan of als een schaap die aan de helium is ? Adolf-stem ?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar ik mag over Wolvendagen heen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik en Devvie vormen een dodelijke tandem. Dynamic duo jwz.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En we spelen met aanvallende backs dus Devvie gaat weer over jou heen ()
HAMAS, HAMAS, VOOR ADELANTE GEEF IK..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
En dan onze supporters BT en FAS zo roepen tegen de scheids:
HET IS EEN VRIEND VAN YVONNE ! VRIEND VAN YVONNE ! HET IS EEN VRIEND VAN YVONNE ! VRIEND VAN YVONNE !!!!!!!!!
Is per maand ook goed?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
wtf is wolvendagen eigenlijk ?
Ik als coach zijnde wil wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Geen noobs in het elftal. Alleen 10k. posts per jaar KLB'ers.
Dan moet je eerst IQM z'n bloemkool en kaassaus daar wegvegenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is een KLB'ster die te doen is. Vrouwtje dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik als coach zijnde wil wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Geen noobs in het elftal. Alleen 10k. posts per jaar KLB'ers.
wd is een meisje, dat moet ik niet in het teamquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wehe als je de smaak te pakken hebt dan doe je niets liever, hoewel ik liever bang dan gruntquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een soort buikgevoel, maar ik doe het nooit, hoor![]()
Het klinkt ook een beetje als boeren, maar goed.
Vrij laag
De eerste 23 keer hebben we het ook gehoord hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wd is een meisje, dat moet ik niet in het team
Eens. Geen wijven in het elftal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wd is een meisje, dat moet ik niet in het team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |