Wat een mooi geval van Serendipety...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Redunzl gaf aan: de zomer komt er weer aan, wat en waar?
Ik moest gelijk aan het zomerkoninkje denken, oftewel de aardbei.
Om eerlijk te zijn had ik tot vorig jaar nog nooit van Aardbeienland gehoord.![]()
Toevallig dat we met mijn toenmalige werkgever daar in de buurt een uitstapje hebben gehad.
Toen kwamen we voorbij aardbeienland, en dat was nu het eerste wat mij te binnen schoot.
helemaal goed!quote:
gecontroleerd en goed bevondenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als mijn antwoord dan ook goedgekeurd wordt dan kunnen we weer verder
het is niet in de buurt van doetinchem.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kom in veel gevallen locaties tegen die erop lijken, maar het net niet helemaal zijn. In dit geval is dat bijvoorbeeld de noordwest kant van Doetinchem
Jup, dat was diequote:
Helemaal goedquote:
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dan te bedenken dat ik wel al eerder bij Baarlo had gezocht, ik kan er niet overuit dat ik er toen overheen heb gekeken
Weer goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mobarak Moskee, Oostduinlaan 79 te 's-Gravenhage
De eerste moskee van Nederland
Dat bedoel ik idd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet wat je met jouw foto bedoelt Maizena. Behalve dat het een duidelijke grens tussen 2 foto's is en dus de schaduw op de onderste helft anders is als op de bovenste helft
Watte?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:39 schreef Maizena het volgende:
Als je dus in je geheugen, de schaduw van den Haag, links hebt je niet aan den Haag denkt als op het zoekplaatje de schaduw rechts is.
Helemaal goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Landgoed De Prinsenhoeve, dr. Batenburglaan 194 te Breda
Bred Hippique wordt daar van 2 t/m 6 september 2009 gehouden
http://www.bredahippique.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |