Dat is snel en goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:40 schreef redunzl het volgende:
Haddock Watersport
Archerpad 8-10
1324 ZZ Almere
er is een link met jouw laatste opgave (qua onderwerp dan, niet de locatie)quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat het iets van ontluchting zou zijn voor een tunnel. Maar ik heb volgens mij alle mogelijke tunnels gehad. Zonder succes
en het begint met een B ???quote:er is een link met jouw laatste opgave (qua onderwerp dan, niet de locatie)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
en het begint met een B ???
Goh, dat was mijn tweede optie. De tunnel was omdat die twee bouwwerken precies in elkaars verlengde lagen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
en het begint met een B ???
quote:Beste lezers,
Eerder werd bekend dat door de aanleg van de nieuwe ontsluitingsweg in Wn. 33 de sloop van bunkers onvermijdelijk is. Een 621 manschappenverblijf en kantine zouden moeten wijken.
Nu is de situatie echter compleet veranderd, waardoor niet twee, maar alle bunkers op de nominatie van de sloophamer staan.
Dus dit zijn nu; 1 x een 621 manschappenverblijf, 2 x een 134 munitiebunker, 1 x een bergplaats en het kantinegebouw. Dit zijn de laatst resterende bunkers van een indrukwekkend complex dat oorspronkelijk bestond uit 15 bouwwerken.
De reden is o.a. de ligging van de Pettendijk en zijn eigen cultuur historische waarde. Zo is er afgewogen tussen de bunkers, onderdeel van de tankgracht van de Festung Hoek van Holland en deze oudere Westlandse dijk. Waarbij de dijk een beschermde status heeft gekregen.
Het is erg kortdag, maar er kan nog tot donderdag 15 januari (morgen) bezwaar worden gemaakt. Dit kan via de gemeente Westland op het adres JBoerman@GemeenteWestland.nl of via het telefoonnummer 0174 672356.
Vermeld bij je bezwaar je naam, adresgegevens en duidelijke argumenten.
De bunkers staan aan de Pettendijk nummers 2 en 4, postcode 2676BK, Maasdijk
Elk bezwaar betekend in elk geval inspraak en een duidelijke boodschap vanuit het publiek.
Als eerder gezegd, sloop hier is onvermijdelijk, maar de laatste mogelijkheid tot aanpassingen in de plannen is aangebroken. Waardoor er dus nog één keer ' serieus' naar de situatie kan worden gekeken.
een lastige, goed gevondenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pettendijk, Westerlee/Maasdijk
helemaal goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef Yeux het volgende:
Weesp: Woonhuis Midas Dekkers (hoek Hoogstraat / Kerkstraat)
[ afbeelding ]
Hij woont aan de Vecht.
Inderdaad een inkoppertje
(sorry TARA)
Wat een mooi geval van Serendipety...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Redunzl gaf aan: de zomer komt er weer aan, wat en waar?
Ik moest gelijk aan het zomerkoninkje denken, oftewel de aardbei.
Om eerlijk te zijn had ik tot vorig jaar nog nooit van Aardbeienland gehoord.![]()
Toevallig dat we met mijn toenmalige werkgever daar in de buurt een uitstapje hebben gehad.
Toen kwamen we voorbij aardbeienland, en dat was nu het eerste wat mij te binnen schoot.
helemaal goed!quote:
gecontroleerd en goed bevondenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als mijn antwoord dan ook goedgekeurd wordt dan kunnen we weer verder
het is niet in de buurt van doetinchem.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kom in veel gevallen locaties tegen die erop lijken, maar het net niet helemaal zijn. In dit geval is dat bijvoorbeeld de noordwest kant van Doetinchem
Jup, dat was diequote:
Helemaal goedquote:
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dan te bedenken dat ik wel al eerder bij Baarlo had gezocht, ik kan er niet overuit dat ik er toen overheen heb gekeken
Weer goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mobarak Moskee, Oostduinlaan 79 te 's-Gravenhage
De eerste moskee van Nederland
Dat bedoel ik idd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet wat je met jouw foto bedoelt Maizena. Behalve dat het een duidelijke grens tussen 2 foto's is en dus de schaduw op de onderste helft anders is als op de bovenste helft
Watte?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:39 schreef Maizena het volgende:
Als je dus in je geheugen, de schaduw van den Haag, links hebt je niet aan den Haag denkt als op het zoekplaatje de schaduw rechts is.
Helemaal goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Landgoed De Prinsenhoeve, dr. Batenburglaan 194 te Breda
Bred Hippique wordt daar van 2 t/m 6 september 2009 gehouden
http://www.bredahippique.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |