Ergens in juni geloof ik...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:58 schreef crossover het volgende:
Wanneer was het vorig jaar uitverkocht?
Ik denk dat ze de X-ray wel wat groter mogen maken, wat een drukte was het daar de afgelopen 2 jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ach er zijn ook normale mensen die meerdere muzieksoorten kunnen waarderen in plaats van alleen indie. Promo had sowieso een grotere tent kunnen vullen want de x-ray was voller dan vol. Dus er is genoeg animo voor wat dikke hardcore op lowlands
Daarom denk ik dat Lilly Allen ook wel een zekerheidje is (net zoals bv een Vampire Weekend). Ladyhawke ken ik eigenlijk nauwelijks, maar gewoon vroeg in de een middag een half uur ofzo, wil wel weten of het nog steeds zo saai isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef frame-saw het volgende:
Ladyhawke, ik heb dat geloof ik gezien met London Calling. Geloof ik, want het was waarschijnlijk zo saai![]()
Lilly Allen, nou die mogen jullie van mij hebben. Twee jaar terug kwam ze niet opdagenLady Gaga is een man.
Ik vrees het ook, wat voor het 3de jaar op rij zal betekenen dat ze de bijzondere (grotere) namen in de hoge hoed houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:53 schreef febster het volgende:
Ik zet trouwens mijn geld op halverwege mei dat het dit jaar uitverkocht is. Enorm snel uitverkoop van de vroege vogels en tickets en de matige line up van PP gaan daarvoor zorgen denk ik.
Who cares? kennelijk heeft deze formule geen grote namen nodig. Ik wil gewoon een zo'n gevarieerd mogelijk aanbod. Lekker dingen horen en zien die je kent en die je nog niet kent, dat is LL's voor mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vrees het ook, wat voor het 3de jaar op rij zal betekenen dat ze de bijzondere (grotere) namen in de hoge hoed houden.
Ik weet niet, ik denk dat Vampire Weekend een beetje 'uit' is, al vind ik het nog supervet. Foals mag wel komen, man wat is dat heetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat Lilly Allen ook wel een zekerheidje is (net zoals bv een Vampire Weekend). Ladyhawke ken ik eigenlijk nauwelijks, maar gewoon vroeg in de een middag een half uur ofzo, wil wel weten of het nog steeds zo saai is.
doe Ladytron dan ook meteenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens een goed idee voor Lowlands, een soort vrouwenmiddagje in de Bravo (ofzo), met Lilly Allen, Lady Gagaen Ladyhawke
. Een soort 3L's maar dan anders
.
Daar hoop ik al 3 jaar op, maar volgens mij kent niemand ze. Zelfde geldt een beetje voor Relax trouwensquote:
Ladytron is erg lekkere muziek. Playgirl en Paco zijn erg relaxt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef febster het volgende:
[..]
Daar hoop ik al 3 jaar op, maar volgens mij kent niemand ze. Zelfde geldt een beetje voor Relax trouwens.
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
van mij mag er heul veul komen wat ik niet wil zien. maakt de keuze zoveel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |