tsja maar ik *schaam* ontdek ze pas net. *schaam* [jiskefet modus] Ik wist t niet!! Ik wist het niet !!! [/jiskefet modus]quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef icebliss het volgende:
[..]
De afgelopen 5 3 () jaar is Pendulum 3 keer geweest. Ik denk dat iedereen ze nu wel gezien heeft hoor. Er is inderdaad meer te beleven.
quote:
En onze zuidelijke vriend heeft zijn ticket ook alquote:
Tof.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef peaceman het volgende:
En onze zuidelijke vriend heeft zijn ticket ook al, viel bijna van mijn stoel toen ik het las...
Yups... nu jij nog een type diploma...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Zelf hij heeft dus gelerd van vorig jaar.
Of een nieuw toetsenbordquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef peaceman het volgende:
Yups... nu jij nog een type diploma...
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef rubbereend het volgende:
ik ben afgelopen jaar nog nooit zo slecht gecontroleerd volgens mij, ben elke keer met een blik bier het terrein opgekomen
ik heb dan ook geen handtasquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik mocht elke keer mijn handtas afgeven waarna hij overhoop gehaald werd
typediplomaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yups... nu jij nog een type diploma...
Ja verdomme. Daar schreeuwde ik vorig jaar ook al om. Hadden ze ook een Lowlandsdag vrij, kwamen ze ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef PastoorPeter het volgende:
The Bloody Beetroots staan 22 augustus in Schotland. Beter komen die ook op Lowlands.
Dat wil ik zienquote:
Ow, en mag hij dan ook een roze slaapzak met bloemetjes?quote:
wat kost het als ie jou erbij neemt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, en mag hij dan ook een roze slaapzak met bloemetjes?
Maaaaarrrrrr over 12 dagen komen ze met hun debuutalbum he, Lowlands houdt van debuutalbums.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja verdomme. Daar schreeuwde ik vorig jaar ook al om. Hadden ze ook een Lowlandsdag vrij, kwamen ze ook niet.
edit; Vind dit nummer niet zo trouwens, kende 'm nog niet. Mac Mac daarentegen.![]()
I love the Bloody Beetrootsquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Maaaaarrrrrr over 12 dagen komen ze met hun debuutalbum he, Lowlands houdt van debuutalbums.
En, Harvest Time.
http://twitter.com/Rapid_Razor_Bobquote:Good morning Lowlanders! Vandaag weinig nieuws te melden, maar stay tuned!
Nieuwe naam?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:09 schreef conobram het volgende:
[..]
http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob
Morgen dan misschien?
Ja, daar heb je wel een punt. Ik hoop dan ook dat ie 's middags komt en niet 's avonds.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef frame-saw het volgende:
Het is juist heerlijk om met een zonnetje (en een biertje wellicht) bij in het gras te zitten
Het zal toch niet........wat een feestje wordt het dan wel nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef Radioheader het volgende:
Radiohead gaat deze zomer een tour doen
http://news.bbc.co.uk/new(...)_7939000/7939214.stm
Feest met radioheadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Het zal toch niet........wat een feestje wordt het dan wel niet
Met Radiohead is het altijd feestquote:
kom er maar SB met dat mooie gifje van jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:26 schreef Radioheader het volgende:
Radiohead gaat deze zomer een tour doen
http://news.bbc.co.uk/new(...)_7939000/7939214.stm
Niet voor iedereenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef Zeiksnor het volgende:
het is een feest dat ze dan aanwezig zijn.....voor de rest is het natuurlijk geen polonaisemuziek
Lekker rustig dan ook op de rest van het festival.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet voor iedereen![]()
Maar ach, er zijn nog meer tenten, dus ik zal me heus elders vermaken.
Big Fun in de Bravo?quote:Innercity komt met een nieuw album en keert deze zomer weer live terug op de internationale festivals.
quote:
Helaas.quote:JORDY van LOON
reageer verwijder
JORDY van LOON (9879)
vandaag, 20:10
Nee is me niets van bekend
jordy
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom er maar SB met dat mooie gifje van je
Forum Opties | |
---|---|