uit pure nieuwsgierigheid: kwam je daar na de derde keer pas achter?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NiN nu al 3 keer gezien vind er niet zo heel veel aan dus die mogen van mij ook wegblijven.
Ja, jaren geleden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef Luni het volgende:
Lees net een stukkie over Beef op de Frontpage, hebben die eigenlijk wel eens op Lowlands gestaan?
die deed het toch nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef Hpzone het volgende:
Backpack gekocht.Kom ik thuis, zit dat witte alarmdingetje er nog in, kan ik weer terug naar de winkel om dat alarm eruit te laten slopen.
Nee klopt, maar ik wil m'n tas niet per ongeluk beschadigen als ik 't alarm eraf probeer te slopen.quote:
Het verschilt heel erg met NiN, je moet geluk hebben om een echt goed optreden van ze te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Hpzone het volgende:
Ik vond NiN in 2007 zo enorm saai, dat ze deze keer van mij thuis mogen blijven. Anderen vonden het weer geweldig, dus dat zal wel aan mijn smaak liggen.
Ik vond het op lowlands geweldig, maar ze speelden wel een hele ontoegankelijke set ja. Dit jaar Lowlands zal niet lukken denk ik, ze staan begin augustus in Japan en ik geloof vanaf juni komen ze naar Europa.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg met NiN, je moet geluk hebben om een echt goed optreden van ze te zien.
Ik heb ze twee keer gezien nu, een keer op Rockin' Park Nijmegen en een keer op LL 07, de laatste keer was echt duizend keer minder boeiend.
Welke backpack heb je nu gekocht ??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef Hpzone het volgende:
Backpack gekocht.Kom ik thuis, zit dat witte alarmdingetje er nog in, kan ik weer terug naar de winkel om dat alarm eruit te laten slopen.
ach. ik heb Deftones 5 keer gezien en ik ben 3 keer in slaap gevallenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
uit pure nieuwsgierigheid: kwam je daar na de derde keer pas achter?
Van mij mogen ze wel komen, of ik ze ga zien is een tweede
In het Lowlands-weekend spelen The Pogues ook ergens op een festival in Engeland, die mogen de oversteek wel maken.
Bekend verschijnsel. Alleen ben ik de laatste keer op tijd gevlucht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach. ik heb Deftones 5 keer gezien en ik ben 3 keer in slaap gevallen
Mooie aankoopquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef Hpzone het volgende:
Andere.Hier met een eastpakje ernaast, en op een extragratis mooi Ikea dekbed met bijpassende designkussens.
[ afbeelding ]
Lijkt enigszins klein op foto, maar is groot ding. 70 liter inhoud, kostte 75 euro. Komt van Kampeerwinkel in Zaandam.
Waarom er bands zijn die op 21, 22 en 23 augustus in het buitenland spelen weet niemand.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef RedGuy het volgende:
http://www.lolwands.nl/rumours
Dit is wel een leuk lijstje.
Er is zat anders leuks hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
geen pendulum dus... naja 2 jaar achter elkaar is ook teveel gevraagd, zeker gezien ze toch al weer 2 keer langskomen..
ach.. misschien de DJ set?
Loempia'squote:
Die mogen uiteraard ook niet ontbrekenquote:
Dat is al weer 2 jaar geledenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Mathijz het volgende:
NiN kwam vorig jaar niet goed tot zn recht, NIN had gewoon voor Tool in de alpha moeten staan. Ze hebben een show kwa licht en visuals maar daar heb ik je niks aan als het nog licht is...
De afgelopen 5 3 (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
geen pendulum dus... naja 2 jaar achter elkaar is ook teveel gevraagd, zeker gezien ze toch al weer 2 keer langskomen..
ach.. misschien de DJ set?
Er zit toch wel een behoorlij verschil tussen de DJ set en de live act. Had graag de live act weer op LL gehad dat was echt vet vorig jaar. Maarja als The Prodigy maar komt dan ben ik al blij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef icebliss het volgende:
[..]
De afgelopen 5 3 () jaar is Pendulum 3 keer geweest. Ik denk dat iedereen ze nu wel gezien heeft hoor. Er is inderdaad meer te beleven.
Net als Guano apesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef mouzzer het volgende:
Skunk Anansie is ook weer bij elkaar, laat die ook maar komen!
En 2 Unlimitedquote:
En orbital!quote:
als die heren komen zou heel tof zijnquote:
Er wordt at random iemand gekozen, weinig kans dat je gesnapt wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Micson het volgende:
Ik begreep dat het toegestaan was om drank/wiet mee te nemen naar de camping, maar is het ook mogelijk om dit mee te nemen op het terrein ? Het zal ongetwijfeld officieel niet mogen, maar worden er tassen doorzocht & gefouilleerd etc?
Klopt, pillen en harder spul zijn ze wel strenger in geworden viel me opquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er wordt at random iemand gekozen, weinig kans dat je gesnapt wordt.
Gewoon ergens in stoppen waar ze het niet verwachten, ze kijken meestal niet alles na. Je mag trouwens volgens mij, volgens het gedoogbeleid, 5 gram softdrugs meenemen.
Het viel mij trouwens ook mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef rubbereend het volgende:
ik ben afgelopen jaar nog nooit zo slecht gecontroleerd volgens mij, ben elke keer met een blik bier het terrein opgekomen
was even zoeken op brosk.nl zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |