ja hoor zo kom ik vaak mn dag door op LL, bandjes luisteren in het gras.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef frame-saw het volgende:
Het is juist heerlijk om met een zonnetje (en een biertje wellicht) bij in het gras te zitten
Goed gezegd, die komen inderdaad niet of wel... Ik denk zelfs dat je het op dit moment niet beter zou kunnen omschrijvenquote:
I knowquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Goed gezegd, die komen inderdaad niet of wel... Ik denk zelfs dat je het op dit moment niet beter zou kunnen omschrijven
Maar als je hier al van gaat lekken zou ik toch uit voorzorg maar een luier aandoen als LL met nieuwe namen komt, je weet immers maar nooit
eerste namen bij de start van de voor verkoop, net zoals dit keer eigenlijk. Daarna hebben we met zijn allen weken moeten wachten volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef conobram het volgende:
Wanneer kwamen vorig jaar eigenlijk de eerste namen binnen?
op donderdagquote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef conobram het volgende:
Wanneer kwamen vorig jaar eigenlijk de eerste namen binnen?
De grote sloot namen zal wel - traditie getrouw - tijdens Pinkpop komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef portie het volgende:
[..]
eerste namen bij de start van de voor verkoop, net zoals dit keer eigenlijk. Daarna hebben we met zijn allen weken moeten wachten volgens mij.
Vorig jaar rond begin april zijn "British Sea Power, Hek en de Ierse Roisin Murphy" bevestigd. Dus het zal wel niet zo lang meer duren dat we een paar namen krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef portie het volgende:
[..]
eerste namen bij de start van de voor verkoop, net zoals dit keer eigenlijk. Daarna hebben we met zijn allen weken moeten wachten volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |