quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Vodka_Lime het volgende:
DSB bank doet het daarnaast ook erg goed. Dirk is niet gek en heeft ook geen grote risico's genomen. Hij is zelf eigenaar/directeur. Hij kijkt wel uit.
Ze maken het nu wel heel spannend. Zegt wel weer wat over de media. Juist met financiele instellingen kan dat erg gevaarlijk zijn. Dat hebben we bijvoorbeeld wel gezien bij de opgezette bankrun bij DSB.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Kredietwaardigheid Rabobank in gevaar'
Ze vergeten voor 't gemak dat de kredietwaardigheid nog steeds hoger ligt dan iedere andere bank.
Maar veel van het hypothecaire onderpand van de Rabobank ligt 5 meter onder NAP, vandaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Kredietwaardigheid Rabobank in gevaar'
Ze vergeten voor 't gemak dat de kredietwaardigheid nog steeds hoger ligt dan iedere andere bank.
Maar de Rabobank was toch een veilige bank die niet in dergelijke onoverzichtelijke producten handelde?quote:Op maandag 19 april 2010 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Rabobank geraakt door hypotheekfraude VS'
Rara, wat deze bank nog meer onder de pet te houden heeftquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Maar de Rabobank was toch een veilige bank die niet in dergelijke onoverzichtelijke producten handelde?![]()
Geen idee (op dat na wat hier al gezegd is). Maar je gaat me dat vast en zeker graag vertellen, nietwaar?quote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef xenobinol het volgende:
Rara, wat deze bank nog meer onder de pet te houden heeft
Ze zijn de grootste hypotheek verstrekker van NL tochquote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Geen idee (op dat na wat hier al gezegd is). Maar je gaat me dat vast en zeker graag vertellen, nietwaar?
Jep. Dat is nu nog geen groot probleem, maar als de crisis zich verder ontvouwd (+HRA afschaffen/beperken) en de huizenprijzen pas echt beginnen te dalen natuurlijk wel. Nederland kent daarbij een record aantal tophypotheken dus ben benieuwd hoe dat uitpakt voor een bank als de Rabo. Wat mij naast de enorme blootstelling aan ontroerend goed nog meer angst aanspreekt is de tamelijk grote blootstelling in de agriculture die rabo heeft. Veel agriculture-commodityprijzen zijn ondanks de enorme rally in andere beleggingscatogrien nauwelijks gestegen, kun je nagaan hoe slecht die sector er voor (gaat) staat (vooral in het licht van aankomende deflatie).quote:Op maandag 19 april 2010 16:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze zijn de grootste hypotheek verstrekker van NL toch
Ik heb op de werkvloer nog niets opvallends gehoordquote:Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Rara, wat deze bank nog meer onder de pet te houden heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |