abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75421399
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bron

Het Eureko-debacle breekt ze dus nu al op, terwijl er waarschijnlijk vast nog wel een keer geld bij moet en ze die 2 miljard nog terug moeten zien te krijgen.
pi_75422985
TVPoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 21:02:41 #83
230491 Zith
pls tip
pi_75423507
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Vodka_Lime het volgende:

DSB bank doet het daarnaast ook erg goed. Dirk is niet gek en heeft ook geen grote risico's genomen. Hij is zelf eigenaar/directeur. Hij kijkt wel uit.
Ik moest lachen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75435116
Ok ik haal al mijn geld daar weg
pi_75435565
'Kredietwaardigheid Rabobank in gevaar'
Ze vergeten voor 't gemak dat de kredietwaardigheid nog steeds hoger ligt dan iedere andere bank .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_75439337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze vergeten voor 't gemak dat de kredietwaardigheid nog steeds hoger ligt dan iedere andere bank .
Ze maken het nu wel heel spannend. Zegt wel weer wat over de media. Juist met financiele instellingen kan dat erg gevaarlijk zijn. Dat hebben we bijvoorbeeld wel gezien bij de opgezette bankrun bij DSB.
pi_75445110
http://www.pluspost.nl/zi(...)klappen-vallen/24284

Vooral in de agrobussiness gaan harde klappen vallen. Van de tuinders hebben al 40% betalingsproblemen.
pi_75490783
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar veel van het hypothecaire onderpand van de Rabobank ligt 5 meter onder NAP, vandaar.
pi_80470625
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_80482210
quote:
Maar de Rabobank was toch een veilige bank die niet in dergelijke onoverzichtelijke producten handelde?

[ Bericht 8% gewijzigd door piepeloi55 op 19-04-2010 14:55:50 ]
pi_80484334
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Maar de Rabobank was toch een veilige bank die niet in dergelijke onoverzichtelijke producten handelde?
Rara, wat deze bank nog meer onder de pet te houden heeft
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80485587
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef xenobinol het volgende:
Geen idee (op dat na wat hier al gezegd is). Maar je gaat me dat vast en zeker graag vertellen, nietwaar?
pi_80485961
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Geen idee (op dat na wat hier al gezegd is). Maar je gaat me dat vast en zeker graag vertellen, nietwaar?
Ze zijn de grootste hypotheek verstrekker van NL toch
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80486518
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ze zijn de grootste hypotheek verstrekker van NL toch
Jep. Dat is nu nog geen groot probleem, maar als de crisis zich verder ontvouwd (+HRA afschaffen/beperken) en de huizenprijzen pas echt beginnen te dalen natuurlijk wel. Nederland kent daarbij een record aantal tophypotheken dus ben benieuwd hoe dat uitpakt voor een bank als de Rabo. Wat mij naast de enorme blootstelling aan ontroerend goed nog meer angst aanspreekt is de tamelijk grote blootstelling in de agriculture die rabo heeft. Veel agriculture-commodityprijzen zijn ondanks de enorme rally in andere beleggingscatogrien nauwelijks gestegen, kun je nagaan hoe slecht die sector er voor (gaat) staat (vooral in het licht van aankomende deflatie).
pi_80489964
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik heb op de werkvloer nog niets opvallends gehoord Buiten de publiekelijke info is er op dit moment weinig info. Niet dat ik daarover iets zou mogen zeggen
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')