quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef samara het volgende:
bloemetje het ziet er heel mooi uit! Die witte eettafel met stoelen is prachtig. Kan je mij vertellen waar je die gekocht hebt?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:13 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Dankjewel
De eettafel is van de trendhopper, 5 jaar geleden gekocht voor ca 300 euro. Ik wilde vooral een lekker grote tafel en ik ben student, dus ik had niet een super groot budget. De stoelen heb ik van de kwantum, van hout en ook niet zo erg duur.
En close-upjes zijn leuk ja, dat ga ik doen, voor de sfeer enzo!
Klopt, op het hoekje boven de mcdonaldsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wauw wist niet dat het zulke gave appartementen waren, je woont boven de H&M of niet? Vandaag gezellig live muziek voor de deur! ZIet er gaaf uit hoor!
Ja dacht ook wel dat het boven de Mac was maar ik denk de H&M klinkt leukerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Klopt, op het hoekje boven de mcdonalds
Hihi, ja dat is waar, maar wel altijd een goed herkenningspunt voor mensen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dacht ook wel dat het boven de Mac was maar ik denk de H&M klinkt leukerZal straks als ik naar huis fiets even naar boven kijken, normaal doe ik dat eigenlijk nooit dus zou eerlijk gezegd niet weten of het er van buiten kleiner uitziet! Ik vind het van binnen in elk geval erg gaaf en het plekje is leuk.
Oeps.. vergeten omhoog te kijken! Maar als ik iemand zie staan zal ik zwaaien!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hihi, ja dat is waar, maar wel altijd een goed herkenningspunt voor mensen!
Als ik uit het raam kijk, doe je dan zwaaien?
Er staat denk ik 1 gesloten gordijn op de foto's, daarachter zit een raam.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een bijzonder en mooi huis Sigme
Heel anders en zo huiselijk!! Zitten er achter de gordijnen nog ramen?
En die deuren, je zal wel altijd je bed opmaken
![]()
Dat lijkt me ook lastig, ik had daar met mijn ex ook last van.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:46 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat bankje annex kastje ook heel leuk!!![]()
Is het niet lastig dat je je nergens kan terugtrekken? Ik zou zo niet kunnen samenwonen denk ik.
Die drankbankquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:19 schreef sigme het volgende:
Aangezien het een regenachtige zondagmiddag is, en eindelijk de kachel weer brandt, neem ik toch maar eens de moeite om wat foto's van binnenshuis te plaatsen, zoals mij al een paar keer is verzocht.
Komt 'ie. Even een getypte plattegrond: het huis gestaat uit 1 grote ruimte met een hoek eruit (daar zit de serre) en een gangetje eraan met daaraan 2 hokjes (douche & wc).
Gangetje:
[ afbeelding ]
Links zie je gangetje met deurtjes douche & wc, rechts de finoven:
[ afbeelding ]
De rest wijst zich wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowie...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
In het kader van binnenkijken KLIK
niet mijn eigen huis of zo, gewoon binnenkijken op het web
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kijk ook maar even bij mij binnen (wel even voeten vegen hè )
Moet je smaak maar zijn maar wij zijn er blij mee. Alles net een jaartje oud, wonen hier 17 jaar dus was tijd voor een opfrisklusje, alles beneden dus in een nieuw jasje, boven moet alles nog maar alles op zijn tijd.
[ link | afbeelding ]* voetjes veegt, pantoffeltjes aantrekt en op bankje gaat zitten bewonderen
Ben helemaal niet van het strakke maar wat leuk en gezellig en netjes ook
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De mijne ook, ik vind het ook erg leuk. Alleen moeten ze dan wel even verstevigd worden met een stuk of 10 dikke bouten...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef exode het volgende:
[..]
Wowie...![]()
Hoe kwam je op die site terecht? Die planken waar de kat opligtZouden onze katten ook erg blij mee zijn!
Ik begrijp je post wel, echt waar maar we hebben om bepaalde redenen letterlijk een nieuwe start gemaakt en dat oude spul met herinneringen staat boven. Wellicht zijn er meer mensen die een smakeloos en inspiratieloos interieur in jouw ogen hebben omdat ze daar een reden voor hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Fascinerend hoeveel eenheidsworst er toch is.
Hoogst individuele smaak - en het lijkt allemaal sprekend op elkaar en op de plaatjes. Er staan alleen maar gekochte dingen in zo'n huis, helemaal niets met enige geschiedenis. Niets van waarde. Niets met persoonlijkheid. En over tien jaar alles de prullebak in, of over 17 jaar, een opfrisbeurtje en dan koopt men een geheel nieuw even waardeloos, smakeloos, sprakeloos en door mode gedicteerd interieurtje.
http://www.behangstore.nl(...)06&articleID=9670118quote:Op donderdag 2 september 2010 19:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
@wendy, wat ene leuk behang in je keuken!!!!!
Waar heb je dat vandaan?
ieder zijn ding he, ik hou nou eenmaal niet van oudbollig interieur..quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Hoogst individuele smaak - en het lijkt allemaal sprekend op elkaar en op de plaatjes. Er staan alleen maar gekochte dingen in zo'n huis, helemaal niets met enige geschiedenis. Niets van waarde. Niets met persoonlijkheid. En over tien jaar alles de prullebak in, of over 17 jaar, een opfrisbeurtje en dan koopt men een geheel nieuw even waardeloos, smakeloos, sprakeloos en door mode gedicteerd interieurtje.
prachtig... helemaal mijn smaakquote:Op donderdag 2 september 2010 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kijk ook maar even bij mij binnen (wel even voeten vegen hè )
Moet je smaak maar zijn maar wij zijn er blij mee. Alles net een jaartje oud, wonen hier 17 jaar dus was tijd voor een opfrisklusje, alles beneden dus in een nieuw jasje, boven moet alles nog maar alles op zijn tijd.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind jouw interieur mooi en dat van Lottekoekie, zelf staat hier een hele moderne kast die vooral heel handig is en een spiksplinternieuwe bank en daarnaast een heel antieke stoelquote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Heb een hekel aan die man van jou ....wil foto's zienquote:Op donderdag 2 september 2010 19:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
@wendy, wat ene leuk behang in je keuken!!!!!
Waar heb je dat vandaan?
Wel ben ik het ermee eens dat veel interieurs vrij eenheidsworst zijn, grijs, zwart en wit is niet al te gedurfd natuurlijk.
Zelf heb ik ook best een voorraad Ikea in huis, maar ook antieke spullen of dingen die ik zelf opgeknapt heb. Dat en een hoop textiel uit vele landen, maakt het warm en persoonlijk. We proberen het niet al te druk te laten worden, editten is belangrijk dus, anders worden zowel ik als mijn man gek van de onrust om ons heen.
Iedereen heeft een eigen smaak, in jouw huis zou ik stapelgek worden, zo donker, ouderwets en rommelig het oogt.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef wendy79 het volgende:
[..]
http://www.behangstore.nl(...)06&articleID=9670118
*noteert voor over een paar jaarquote:Op donderdag 2 september 2010 20:29 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Momenteel heb ik hier in mijn woonkamer een halve keuken staan, heb nieuwe cv ketel en moest veel afbreken daar.... Ook staat er een bureau in de grondverf, klaar om verder gelakt te worden, schilderijen op de vloer enz enz....![]()
Dus ik denk dat ik voorlopig even geen foto's plaats..... Hier in huis vind ik vrij veel dingen aan de tweede ronde qua opknappen toe. Verf die op hoekjes beschadigd is, radiatorombouw die wat gebarsten is op de naden ed. Het is een huurhuis en we hebben ivm opnieuw studeren besloten er nog een paar jaar langer te blijven dan we eerder gepland hadden. Daar klus je, als je er voor 3 jaar komt wonen, toch anders aan dan aan een koophuis.
Hier staan wel foto's van mijn wc metamorfose. Tegenwoordig wat aangekleed met andere accesoires ed, maar muren en vloer is nog zelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |