Ik zal dat hooguit als geintje gezegd hebben.quote:
Hij was maar een user...quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
welke? Hij was bijna mod?
of: Waar zijn mijn knoppies?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef genakt het volgende:
nieuwe titel van onz SC dagdag lutser van de maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
!1!!!11!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Devvie lutser van de maand danOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Mijn zusje is doodquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand die vrijwillig pics van z'n zusje postIn KLB moeten we er altijd om smeken. Ik vind het wel leuk hier.
Er posten inderdaad al meer KLBers dan ONZersquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef kurk_droog het volgende:
klb neemt onz sc over. Ik blijf hier nog wel even hangen
nah, dacht het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:58 schreef kurk_droog het volgende:
klb neemt onz sc over. Ik blijf hier nog wel even hangen
Ik zei ook niet dat die foto recent was.quote:
wat meer medeleven tonen zou wel gewenst zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat die foto recent was.
nope, je maakte dr wel degelijk werk vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal dat hooguit als geintje gezegd hebben.
Het blijft een emotioneel beladen onderwerp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat die foto recent was.
Hier hoeft ie niemand in de gaten te houdenquote:
nou moet jij uitkijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |