SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
zo dat staat beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef dagdag het volgende:
Ik zal mezelf even voorstellen
dagdag faler van de maand
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voor 0 euro krijg je een ban
Hey graag of niet hoor. Ik probeer maar te helpen. Ik voel me niet welkom zo. Ik zal remlof eens inlichten over kliekjesvorming.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voor 0 euro krijg je een ban
Hoi hein ik vind je ene konijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef genakt het volgende:
Het is koud het is guur gooi al die KLB'ers op et vuur
HAMAS HAMAS alle klb'ers aan het gas
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef genakt het volgende:
HAMAS HAMAS alle klb'ers aan het gasDoodsverwensing,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
HAMAS HAMAS alle klb'ers aan het gasSympathiek is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
we waren toch bezig met hooligans liedjes zingenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef dagdag het volgende:
[..]
Hoi hein ik vind je ene konijn
dat is niet fijn
edit je post voordat het je een ban kost
doei scheermes
http://images.google.nl/images?q=jailbait&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat is toch geen OP man..
En een SC zonder jailbait..
HAMAS HAMAS alle klb'ers aan het gasWelnee. Je hoeft niet perse dood te gaan aan gas en vuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
moet jij vooral doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey graag of niet hoor. Ik probeer maar te helpen. Ik voel me niet welkom zo. Ik zal remlof eens inlichten over kliekjesvorming.
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
Lutser van de maand was beter geweest.
Nee dat was Ananas. Van mij mag iedereen er posten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet jij vooral doen
kan me nog goed heugen dat JIJ bepaalde wie dr in de KLB SC mocht posten
welke? Hij was bijna mod?quote:
Iemand die vrijwillig pics van z'n zusje postquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef Echo99 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een plaatje voor de KLB-ers. En lief doen
nope, was jijquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat was Ananas. Van mij mag iedereen er posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |