IK MOET HET OVER ME HEEN LATEN KOMEN?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Really?
[..]
En daarmee doe je jezelf tekort.Negeer mijn enthousiasme en laat het over je heenkomen. Ervaar. Laat mijn enthousiasme je niet een uiterst puike ervaring ontnemen. Gun jezelf dat 21 minuten durende geluksmomentje iedere dinsdagavond.
Daar ben jij al lang geleden mee gestopt hè!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:13 schreef Sena het volgende:
Probeer je nou serieus een discussie met hem aan te gaan?
En wat zijn die zogenaamde concrete, eerder benoemde aspecten dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
We focusen op verschillende aspecten. Ik kan wel begrip voor je op brengen maar om eerlijk te zijn, ging het mij meer om andere concrete, eerder benoemde aspecten.
Bt valt vast voor Barney!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Gewoon kijken, volgens mij is Ted Mosby wel jouw type.!
Ik wist het. Toen ik het typte.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK MOET HET OVER ME HEEN LATEN KOMEN?
Ik heb al 2 keer gedoucht vandaag!
Het liep alles behalve goed af voor jou, hmm? Verder ben jij inderdaad een afgesloten hoofdstuk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daar ben jij al lang geleden mee gestopt hè!
Nah, ik ben geen troll. Een troll heeft meestal amper argumenten, blinkt uit door zijn verbale onvolkomenheden en heeft geen zuivere intenties.quote:
En dat zonder het gebruiken van louter 3 smileys. Hooray.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Omg ik begeef me in een vreemde SC
Zo, zo, een oma in de SC.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Ik zag jou net! In dat hoerentopic!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Ah sorry, I love to feed the genius, dat bedoelde ik natuurlijk te zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik ben geen troll. Een troll heeft meestal amper argumenten, blinkt uit door zijn verbale onvolkomenheden en heeft geen zuivere intenties.
Says who? Een troll is er om te trollen. Hoe en wat is minder aan de orde, lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik ben geen troll. Een troll heeft meestal amper argumenten, blinkt uit door zijn verbale onvolkomenheden en heeft geen zuivere intenties.
Nee vriend, je kan je niet overal van af proberen te komen door die ene PI altijd te gebruiken maar inhoudelijk tekort te schieten, zelfs wanneer beide partijen dondersgoed weten wie er eigenlijk vanuit ieders common sense gelijk heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef Sena het volgende:
Het liep alles behalve goed af voor jou, hmm? Verder ben jij inderdaad een afgesloten hoofdstuk.
Hoi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Even genieten van dit moment..quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ah sorry, I love to feed the genius, dat bedoelde ik natuurlijk te zeggen.
Klopt, maar dat maakt een troll nog niet een troll.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:20 schreef IQM het volgende:
Says who? Een troll is er om te trollen. Hoe en wat is minder aan de orde, lijkt me.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee vriend, je kan je niet overal van af proberen te komen door die ene PI altijd te gebruiken maar inhoudelijk tekort te schieten, zelfs wanneer beide partijen dondersgoed weten wie er eigenlijk vanuit ieders common sense gelijk heeft.
no wayquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee vriend, je kan je niet overal van af proberen te komen door die ene PI altijd te gebruiken maar inhoudelijk tekort te schieten, zelfs wanneer beide partijen dondersgoed weten wie er eigenlijk vanuit ieders common sense gelijk heeft.
Jij zal het inderdaad wel véél beter weten allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt een troll nog niet een troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |