je hebt het wel zwaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.
Dat was jouw keus, niet de mijne.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.
De dag dat jij het oneens bent met de BT..quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:06 schreef IQM het volgende:
En terecht, dunkt me.
Lees wat je wil lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lees: ik manipuleer en misbruik tienermeisjes pas wanneer ik het zelf wil.
Je moest eens weten, vrind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
De dag dat jij het oneens bent met de BT..
Enerzijds wel, anderzijds niet. Er was in ieder geval geen directe noodzaak om een bruimhemd aan te trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was jouw keus, niet de mijne.
Gevoel voor nuance ontbreekt je in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef IQM het volgende:
"de BT" ook echt.
I know.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevoel voor nuance ontbreekt je in ieder geval niet.
Ik geloof dat ze het oneens zijn over het feit hoe tof How I Met Your Mother is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
De dag dat jij het oneens bent met de BT..
Ah, okay!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, deze kwam daaruit. En ik weet zelf niks te posten at the moment.
Par example.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:10 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het oneens zijn over het feit hoe tof How I Met Your Mother is.
Als ik er niet op gewezen was had ik het ook niet eens gezien to be honest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds niet. Er was in ieder geval geen directe noodzaak om een bruimhemd aan te trekken.
Het is dat ik het weiger te kijken omdat jij er zo lyrisch over doetquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:11 schreef IQM het volgende:
En het is niet eens zozeer het oneens zijn, Bt is gewoon nog onwetend wat HIMYM betreft.
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:13 schreef Sena het volgende:
[..]
Probeer je nou serieus een discussie met hem aan te gaan?
Gewoon kijken, volgens mij is Ted Mosby wel jouw type.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dat ik het weiger te kijken omdat jij er zo lyrisch over doet!
Really?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
Je mag van mij ook best foto's plaatsen die ik ooit op Fok heb gezet, prima
En daarmee doe je jezelf tekort.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
Het is dat ik het weiger te kijken omdat jij er zo lyrisch over doet!
We focusen op verschillende aspecten. Ik kan wel begrip voor je op brengen maar om eerlijk te zijn, ging het mij meer om andere concrete, eerder benoemde aspecten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik er niet op gewezen was had ik het ook niet eens gezien to be honest.
Je mag van mij ook best foto's plaatsen die ik ooit op Fok heb gezet, prima, ik vind het niet leuk ofzo maar het is mijn eigen keuze geweest om ze hier te plaatsen..
Maar om ze van mijn hyves af te halen gaat te ver, en ik wil ook niet dat vrienden van me hier op Fok staan want ik weet dat ze dat niet zouden kunnen waarderen.
Het is dus niet zo vreemd dat ik die foto graag weggehaald wil hebben en dat ik probeer te voorkomen dat je zulke dingen vaker gaat doen.. Vind je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |