Ik woon en ga waar het lot me brengt, remlof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij woont toch in (de buurt van) Utrecht? Wat doe je dan in Ernem?
Dat heb je met eendagsvliegen, hè. De tweede is altijd minder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef Sena het volgende:
[..]
Haar andere, Let's go to the mall is net wat leuker.
En dat brengt je elke dag ten oosten van Arnhem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik woon en ga waar het lot me brengt, remlof.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest zo onbedaarlijk huilen dat slapen mijn enige optie was.
Whehe, nee man. Ik hou niet van te grote en te anonieme steden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat brengt je elke dag ten oosten van Arnhem?
En ik vond je nog wel zo'n randstadboy
Ik wilde 'm zelf al niet maken. Doe jij het dan ook niet.quote:
Wat zou nou de beste vraag zijn die ik BT zou kunnen stellen waarmee ze iets verder uit haar schulp zou kruipen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest zo onbedaarlijk huilen dat slapen mijn enige optie was.
Deze vraag in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zou nou de beste vraag zijn die ik BT zou kunnen stellen waarmee ze iets verder uit haar schulp zou kruipen?
Verwerk foto's in je vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zou nou de beste vraag zijn die ik BT zou kunnen stellen waarmee ze iets verder uit haar schulp zou kruipen?
Hij heeft al gepmd, zaterdag mag ie weer los. Banduur is niet afhankelijk van welk deel een reeks heeft behaaldquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh Remlofik weet dat bans niet besproken worden enzo, maar je laat Paaskonijn toch wel meevieren in het 1000e topic he
?
Ja dat is een goedequote:
Gebruik jij anders even al je levenservaring en je erudiete en eloquente voorkomen om BT open te laten bloeien.quote:
Je moet mensen niet laten bloeien om het bloeien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gebruik jij anders even al je levenservaring en je erudiete en eloquente voorkomen om BT open te laten bloeien.
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat is een goedepost nog eens iets van mn hyves als je zin hebt, dan krijg ik gelijk zin om mijn gevoelswereld met je te delen!
En terecht, dunkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.
Lees: ik manipuleer en misbruik tienermeisjes pas wanneer ik het zelf wil.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
Je moet mensen niet laten bloeien om het bloeien.
Strenge moderatie betreffende dit schrikt jou dus af?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |