daar heb ik maar een ding op te zeggen!:quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:48 schreef Sena het volgende:
[..]
En nu luister je er stiekem nog steeds naar, boefje.
Da's heel kut, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja bedankt, nu ga ik hem weer een tijdje gaan zitten neuriën zonder dat ik dat wil
Ik moest hieraan denken:quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar heb ik maar een ding op te zeggen!:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
De toppersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat een vertrouwen..
In tegenstelling tot het Nederlands, komen onze (scheld)woorden wel lekker hard aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:55 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind wel dat turks een mooie taal is (naast fins en frans).
whehe, klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:55 schreef Sena het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Nederlands, komen onze (scheld)woorden wel lekker hard aan.!
Het kijken waard btw., maisje in schooluniform!quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Sena het volgende:
BWHAAHAHAHAHA.
BWHAAHHAHA.
BIITUFULL END SEKSIII... FOOOOLISH KASANOVA!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Sena het volgende:
BWHAAHAHAHAHA.
BWHAAHHAHA.
BIITUFULL END SEKSIII... FOOOOLISH KASANOVA!
Bwhehehe, zulke bewegingen zijn afgeraden...quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, klopt.
'''vuist move '' = toch een soort turkse fuck you
'' het is zo beledigend dat we je niet gaan vertellen wat het betekent''quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:04 schreef Sena het volgende:
[..]
Bwhehehe, zulke bewegingen zijn afgeraden...
Try before you die. Als het al dan niet meteen ook het laatste is wat je kunt doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
'' het is zo beledigend dat we je niet gaan vertellen wat het betekent''
ik heb het idee dat we nog met zijn tweetjes over zijnquote:
Daar heb ik er wel meer van,quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:10 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind de muziek tot nu toe allemaal wel te pruimen; (behalve die met dat schoolmeisje, dat was.. echt.. ='( )
UITBUITEN.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het idee dat we nog met zijn tweetjes over zijn
BASTAAARD.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:17 schreef Syb-rund. het volgende:
over donner gesproken ik heb verrekte honger, even wat scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |