Waar kan je eigenlijk zien wie we nog eventueel tegen zouden komen als we doorgaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
De kans is alleen groot dat ALS we doorgaan (en de speculaas-factor is nu wel heel erg hoog), dat we dan een Oost-Blokker loten. Bijna de helft komt uit Oost-Europa wat er nog in zit. En dat vind ik nou niet de meest fijne tripjes..
Prima toch. Beren op het veld. Moskou of Sint-Petersburg is ook wel tof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
De kans is alleen groot dat ALS we doorgaan (en de speculaas-factor is nu wel heel erg hoog), dat we dan een Oost-Blokker loten. Bijna de helft komt uit Oost-Europa wat er nog in zit. En dat vind ik nou niet de meest fijne tripjes..
Pics?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
Maat van me wil ineens zijn zus 1x meenemen naar 410. Prima hoor maar dan ga je maar lekker bovenaan staan en niet voor de capo's..
Hehe, ik ken een gast die nam zn vriendin mee tijdens Ajax - Feyenoord met die rookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
Maat van me wil ineens zijn zus 1x meenemen naar 410. Prima hoor maar dan ga je maar lekker bovenaan staan en niet voor de capo's..
Nergens. Na Marseille opnieuw loten. Als, als, als.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk zien wie we nog eventueel tegen zouden komen als we doorgaan?
Heb je een visum nodig volgens mij, en dat is me financieel iets te gortigquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima toch. Beren op het veld. Moskou of Sint-Petersburg is ook wel tof.
Ik weet het. Dat zou wel heel jammer zijn. Maar eerst maar kijken of we doorgaan en daarna maar de mogelijkheden bekijken. Had graag naar Marseille gewild, maar het zit er gewoon echt niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Je mag ze toch geen capo's meer noemen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
Marco van Basten: ,,Ajax heeft een mooi en rijk verleden en iedereen heeft de behoefte daar weer tegenwoordige tijd van te maken."quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nergens. Na Marseille opnieuw loten. Als, als, als.
die jongen is allang afgeschreven. alleen weet ie het zelf blijkbaar nog niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:57 schreef DurQ het volgende:
Manucharyan heeft nog de volle vertrouwen in zichzelf
Edgar Manucharyan werd naar Ajax gehaald als een groot talent, maar door zijn blessuregevoeligheid heeft hij dat nooit echt waar kunnen maken. De spits is echter nog vol vertrouwen, zo zegt hij in gesprek met AT5.
"Jazeker. Ik geloof er nog steeds in. Ik kan ook veel beter, maar ik werk er aan", zo zegt de 22-jarige Armeen tegenover de regionale zender. De spits ziet ook nog wel toekomst in Amsterdam. "Ja, maar dan moet binnen drie maanden wel iets veranderen."
Tot op heden zit de voormalig Armeens voetballer van het jaar echter niet bij de selectie, dus lijkt een vertrek aanstaande. "Ik wil in ieder geval op het hoogste niveau spelen. Misschien dus niet bij Ajax, maar bij een andere club."
In zijn tijd bij Ajax speelde Manucharyan negen duels in de Eredivisie, daarin kwam hij niet tot scoren. Voor zijn periode in Amsterdam speelde hij voor Pyunik Erevan FC, waar hij tot veertig competitiegoals kwam
En toch zou ik hem wel eens een seizoen willen zien draaien bij een club als Sparta ofzo. En dn nog het liefst blessurevrij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die jongen is allang afgeschreven. alleen weet ie het zelf blijkbaar nog niet.
Namen mag je niet op forum noemen dus daarom capoquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Je mag ze toch geen capo's meer noemen?
Nee, Die jongen heeft gewoon talent maar door blessures kwam het er nooit van. Die paar minuten die hij speelde liet die zien dat hij klase had.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Die Manucharyan moet zo snel mogelijk verkocht worden, desnoods transfervrij laten gaan. Die jongen heeft jarenlang voor een niet-EU salaris bij Ajax gezeten en heeft een bijdrage van 0,0 geleverd.
Leuk dat talent, jammer van de blessures, maar waaromis Ajax nu zo stom om jarenlang dat salaris blijven op te hoesten, terwijl hij zijn zogenaamde klasse totaal niet terugbetaalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, Die jongen heeft gewoon talent maar door blessures kwam het er nooit van. Die paar minuten die hij speelde liet die zien dat hij klase had.
Koster kan gewoon niet met dat soort spelers omgaan. Hij had verhuurd moeten worden dit jaar.
Hoezo kan Koster niet met dat soort spelers omgaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, Die jongen heeft gewoon talent maar door blessures kwam het er nooit van. Die paar minuten die hij speelde liet die zien dat hij klase had.
Koster kan gewoon niet met dat soort spelers omgaan. Hij had verhuurd moeten worden dit jaar.
Als interim telkens maar rommedahl en kennedy laten falen terwijl luque en manucharyan fit waren. Luque werd beter tot zijn blessure. Had hun ook een kans gegeven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:23 schreef toma het volgende:
[..]
Hoezo kan Koster niet met dat soort spelers omgaan?
Ik ben iemand die Luque altijd verdedigd heeft, maar als ik zie hoe hij nu bij (geloof ik ) Malaga speelt, dan moet ik toch wel erkennen dat ik dat fout gezien heb. Hij kan het gewoon niet meer. Dus ik vind dat niet direct een fout van Koster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als interim telkens maar rommedahl en kennedy laten falen terwijl luque en manucharyan fit waren. Luque werd beter tot zijn blessure. Had hun ook een kans gegeven.
uberstormfuhrer's danquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Je mag ze toch geen capo's meer noemen?
Ìk dacht dat Luque het wel aardig deed bij Malaga?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben iemand die Luque altijd verdedigd heeft, maar als ik zie hoe hij nu bij (geloof ik ) Malaga speelt, dan moet ik toch wel erkennen dat ik dat fout gezien heb. Hij kan het gewoon niet meer. Dus ik vind dat niet direct een fout van Koster.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef kurk_droog het volgende:
http://dapperestrijders.w(...)oude-logo-echte.html
[ afbeelding ]
Een potje scorebordjournalistiek: 2008/09 Málaga 5 goals in 21 wedstrijden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef toma het volgende:
[..]
Ìk dacht dat Luque het wel aardig deed bij Malaga?
Maakt mij niet uit. Luque werd beter bij ajax en had gewoon na die blessure onder koster weer een kans moeten krijgen. Zelfde als manucharyan. Eindelijk na tijden gewoon maanden fit en dan telkens moeten zien dat kennedy maar faalt terwijl zijn grote teen nog meer talent heeft. Ik zou dan ook motivatieproblemen krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben iemand die Luque altijd verdedigd heeft, maar als ik zie hoe hij nu bij (geloof ik ) Malaga speelt, dan moet ik toch wel erkennen dat ik dat fout gezien heb. Hij kan het gewoon niet meer. Dus ik vind dat niet direct een fout van Koster.
quote:NAC Breda gepikeerd over schikkingsvoorstel
NAC Breda noemt het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB 'buiten proporties'. De Brabantse club heeft het aanbod dan ook afgewezen.
Voor het afsteken van vuurwerk tijdens de KNVB-bekerwedstrijd tegen FC Groningen op 21 januari wacht NAC Breda een straf. De aanklager stelde een boete van vijftienduizend euro en één wedstrijd zonder publiek voor als sanctie.
NAC zegt vooral dat laatste onderdeel van de straf 'buiten proporties' te vinden. Na het bestuderen van de motivering van de aanklager heeft de club besloten het schikkingsvoorstel af te wijzen. De tuchtcommissie gaat zich buigen over de reactie van NAC.
Er zijn vast nog wel voor elk vak wat losse kaarten te krijgen, dan ga je op de avond zelf gewoon naast je maten zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef Jasza het volgende:
Tering geen kaaarten voor Marseille nog, word dus niks aangezien alle gloryhunters allemaal hun kaarten hebben gehaald bah.
Word lange zijde voor teveel geld denk ik![]()
Voor welk vak heb jij normaal een SCC dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef Jasza het volgende:
Tering geen kaaarten voor Marseille nog, word dus niks aangezien alle gloryhunters allemaal hun kaarten hebben gehaald bah.
Ik kan met mijn kaart nog gewoon kaarten voor 425 halen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef Jasza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |