He turken zijn het probleem niet in nederland, het zijn die tering marokkaantjes die het verpesten ( de goede marokkanen buiten beschouwing gelaten)quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:22 schreef TIM-846 het volgende:
Hoorde net bij de koffie trouwens dat Geert Wilder kamervragen had gesteld over de vliegtuigcrash van Schiphol. Waarom het vliegtuig niet helemaal vol zat?
![]()
Ja dat lijkt mij ook niet. Maar eerst nam niemand ze mee. Nu lijkt iedereen te denken 'halen wat er nog te halen valt'. Zal deels berust zijn op teleurstelling neem ik aan.quote:
Was maar een garpje he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He turken zijn het probleem niet in nederland, het zijn die tering marokkaantjes die het verpesten ( de goede marokkanen buiten beschouwing gelaten)
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:22 schreef TIM-846 het volgende:
Hoorde net bij de koffie trouwens dat Geert Wilder kamervragen had gesteld over de vliegtuigcrash van Schiphol. Waarom het vliegtuig niet helemaal vol zat?
![]()
Kan jij je stage nog wel goed afronden of wordt deze ook voortijdig gestaakt ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook niet. Maar eerst nam niemand ze mee. Nu lijkt iedereen te denken 'halen wat er nog te halen valt'. Zal deels berust zijn op teleurstelling neem ik aan.
Daarnaast wilden ze de nabestaanden en overlevenden van de ramp nog een vergoeding uitkeren. Alleen bleek het merendeel van deze personen onvindbaar omdat illegalen niet geregistreerd staan.quote:
Hehe. Vaak wel inderdaad. Alleen heb ik totaal geen moeite met onze multiculturele samenlevingquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Achter grapjes zitten vaak een sneer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarnaast wilden ze de nabestaanden en overlevenden van de ramp nog een vergoeding uitkeren. Alleen bleek het merendeel van deze personen onvindbaar omdat illegalen niet geregistreerd staan.
Jepquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan jij je stage nog wel goed afronden of wordt deze ook voortijdig gestaakt ?
quote:
Dan ga ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Dat was hetAnders denkt MAW dadelijk nog echt dat ik een lonsdale-jas aan de kapstok heb hangen
Zou je antenne even beter afstellen, want dat ga ik echt niet denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Dat was hetAnders denkt MAW dadelijk nog echt dat ik een lonsdale-jas aan de kapstok heb hangen
Mijn antenne staat nu nog tot 10u op 538. Perfect afgestemd dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou je antenne even beter afstellen, want dat ga ik echt niet denken
Giel Beelen presenteerde zijn nieuwe kapsel gisteravond bij DWWD.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mijn antenne staat nu nog tot 10u op 538. Perfect afgestemd dus
Wat ben je weer poetisch vandaagquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:45 schreef cosmick het volgende:
KOFFIE.
Hopelijk doet dat mijn brakheid als wolken voor de zon verdwijnen.
Kapsel? Heeft ie een nieuwe pet gekocht?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Giel Beelen presenteerde zijn nieuwe kapsel gisteravond bij DWWD.
.
Gisteren alweer tot laat de kroeg in geweest?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:45 schreef cosmick het volgende:
KOFFIE.
Hopelijk doet dat mijn brakheid als wolken voor de zon verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |