Jimbo heeft gewonnen, Noortje mag er van meegenieten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:50 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Pff, wat voel ik me brak
Wat lees ik hierboven, Jimbo én Noortje kaarten gewonnen voor PP?
Sterker nog, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk je dat deze morgen nog open staat
Ondanks winnende Jimbo's en verbaasde Noortjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ter weinig gepost vannacht![]()
Ja, die zijn gelukkig in slaap gevallenquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ondanks winnende Jimbo's en verbaasde Noortjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jimbo heeft gewonnen, Noortje mag er van meegenieten.
zit al bijna een uur weer op mijn werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
G'morgen allen die net wakker zijn
Pff, zo vroegquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit al bijna een uur weer op mijn werk, dus wakker ben ik ondertussen wel
Ja vroeg wakker en moet de kleine ophalen met openbaar vervoer bij mijn ouders die oppassen, dus ik haak om 15:30 alweer af om hem op te halen.quote:
quote:
Levert ook erg veel opquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nadat iedereen hier te horen heeft gekregen dat de tent dicht gaat binnenkort, zie ik iedereen met bedrijfsspullen naar huis lopen. Pennen, paraplu's, mp3spelers en nog meer van die gadgets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |