Het wordt nu wel vermoeiend. Die diarree aan berichtgeving uit Turkije over hun aangetaste trots. Eng nationalistisch landquote:
Het Laatste Nieuws,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het wordt nu wel vermoeiend. Die diarree aan berichtgeving uit Turkije over hun aangetaste trots. Eng nationalistisch land.
Want heel Turkije zit dit topic mee te lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
...
Maar ergens begrijp ik wel dat ze zich willen verdedigen als ik lees hoe hier op turkish airlines wordt afgegeven.
...
Aangezien dat hier toch gebeurt, kan ik begrijpen dat ze zo heftig reageren.
...
Ik denk dat je juist de wind uit de zeilen zou halen, en een stuk volwasener over zou komen, door open te staan voor de mogelijkheid dat er ook 'eigen' falen aan de crash ten grondslag heeft gelegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:40 schreef petitlapin2 het volgende:
Maar ergens begrijp ik wel dat ze zich willen verdedigen als ik lees hoe hier op turkish airlines wordt afgegeven.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Maar in vergelijking met Qantas, is de KLM dus ook een levensgevaarlijke maatschappij om mee te vliegen?
Zo ken ik er nog wel een paar. SBS6-statistieken. [ afbeelding ]
Ik vind dat er in het artikel wel een aardige achtergrond wordt geschetst van de manier waarop er in Turkije op de vliegramp wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Het Laatste Nieuws,Kwaliteitloze Belgische krant die om onverklaarbare reden ook ff mee wil pikken in het Turkengebash.
wat me wel opvalt is dat ze vaak crashes hebben waar nog overlevenden bij zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Jij moet echts eens leren lezen jongen... Ik heb nooit gezegd dat met THY vliegen levensgevaarlijk is, maar alleen dat ze opvallend meer fatale crashes hebben dan andere Europese airlines. THY steekt er met kop en schouders bovenuit.
Turkengebash? Je ziet ook achter elke struik een comlot tegen Turkije?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Het Laatste Nieuws,Kwaliteitloze Belgische krant die om onverklaarbare reden ook ff mee wil pikken in het Turkengebash.
Olympic? Aeroflot?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Jij moet echts eens leren lezen jongen... Ik heb nooit gezegd dat met THY vliegen levensgevaarlijk is, maar alleen dat ze opvallend meer fatale crashes hebben dan andere Europese airlines. THY steekt er met kop en schouders bovenuit.
ligt eraan wat de definitie van een crash is. Men heeft het hier nog steeds over een ramp maar dat is het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef Re het volgende:
[..]
wat me wel opvalt is dat ze vaak crashes hebben waar nog overlevenden bij zijn
Compleet irrelevant? Die kans representeert wel een verwachtingswaarde ten aanzien van het aantal doden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Olympic? Aeroflot?
Helaas zie je niet in wat ik met mijn post probeer te bereiken. Jouw gezwets over 2,2x zoveel kans op een fataal ongeval laat het namelijk allemaal veel spannender lijken dan het werkelijk is. Guess what, gerelativeerd aan het aantal vluchten, heb je bij de KLM ook exact 2,2x zoveel kans om bij een fataal ongeluk betrokken te raken dan Lufthansa op een Europese vlucht. Echter, procentueel is de kans zo klein, dat het compleet irrelevant is.
Ik doelde met 'compleet irrelevant' op de 2,2x. Niet op de procentuele waarde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Compleet irrelevant? Die kans representeert wel een verwachtingswaarde ten aanzien van het aantal doden.
Elke dode (meer) is er een teveel....
Ne het is geen ramp maar dat maakt het buitenland ervan met hun walgelijke hetze tegen Turkije.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef kawotski het volgende:
[..]
ligt eraan wat de definitie van een crash is. Men heeft het hier nog steeds over een ramp maar dat is het natuurlijk niet.
Dan mag ik niet hopen dat ze in het buitenland de Telegraaf erbij pakken en dat als representatief voor NL zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat er in het artikel wel een aardige achtergrond wordt geschetst van de manier waarop er in Turkije op de vliegramp wordt gereageerd.
Huh? Het artikel gaat juist dieper in op de achtergronden van de Turkse trots cq het nationalisme, en blijft niet steken bij de schreeuwerige kop van de Hurryiet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dan mag ik niet hopen dat ze in het buitenland de Telegraaf erbij pakken en dat als representatief voor NL zien.
Onzin. Ooit van Air France gehoord?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Jij moet echts eens leren lezen jongen... Ik heb nooit gezegd dat met THY vliegen levensgevaarlijk is, maar alleen dat ze opvallend meer fatale crashes hebben dan andere Europese airlines. THY steekt er met kop en schouders bovenuit.
Antwoord van Lightning: ja maar ehh je mag alleen naar de laatste weken kijken en daaruit blijkt dat Turkish Airlines de aller-aller-aller-gevaarlijkste luchtvaartmaatschappij van de hele wereld is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onzin. Ooit van Air France gehoord?
Meer dan 100x gevaarlijker dan andere maatschappijen in die periodequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Antwoord van Lightning: ja maar ehh je mag alleen naar de laatste weken kijken en daaruit blijkt dat Turkish Airlines de aller-aller-aller-gevaarlijkste luchtvaartmaatschappij van de hele wereld is.
Hier volg ik je nog....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:53 schreef isogram het volgende:
De hoogtemeter was kapot, de vliegmaatschappij had dat kunnen weten,
.. en hier ben ik je kwijt..quote:de piloten ook.
Kijk voor de grap eens wanneer die ongelukken gebeurde (jaar) en hoe weinig doden. In die tijd liepen ze in Turkije nog allemaal schapen te neukenhoeden. Je moet natuurlijk wel meenemen hoeveel vluchten en wanneer die ongelukken waren. Vroeger was vliegen een stuk gevaarlijker.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onzin. Ooit van Air France gehoord?
Dat is wel heel erg simpel en generalistisch, om alle turken 'stom' te noemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef Meh7 het volgende:
Oh en namens Bauchaille, Mylene, Gert, Mrx1982 en anderen: jah idd turke zijn stommmm!
Ongevraagde woordvoerder. Liever niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Antwoord van Lightning: ja maar ehh je mag alleen naar de laatste weken kijken en daaruit blijkt dat Turkish Airlines de aller-aller-aller-gevaarlijkste luchtvaartmaatschappij van de hele wereld is.
Oh en namens Bauchaille, Mylene, Gert, Mrx1982 en anderen: jah idd turke zijn stommmm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |