Zit jij niet altijd fout?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil wel op hints afgaan maar hey, die zijn er niet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je excuses mogen ook via PM, no prob
Ja, het is zoals het is. Kan het wel mooier maken, maar dat heeft ook weinig nut hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Voorspelbare PMMaar zal het in overweging nemen
Heb nog anderhalf uur
Oh wees niet getreurd, voor jou ben ik bereid een extra momentje te nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Excuses om 19:00? Heh, dan ben ik weg. Balen
Hoeveel setjes heb je al aan etc. geshowed?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit Nederland uitgeweest.
Als ik BM word show ik mn nieuwe kleren![]()
Boh, dan gaat ze helemaal antiquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heb je al aan etc. geshowed?
Hah, vanochtend al gedownload. Vanavond in het donker kijken, wanneer mijn broer weg is (geluid op extra volume ^,^) en de dagkill is geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Oh dear lordIk vergeet helemaal Lost te downloaden
je kan stemmen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef -SG- het volgende:
Is er nog iets gebeurd of alleen SC?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hah, vanochtend al gedownload. Vanavond in het donker kijken, wanneer mijn broer weg is (geluid op extra volume ^,^) en de dagkill is geweest.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heb je al aan etc. geshowed?
quote:
Wat valt er nou niet te vertrouwen aan een BM?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Etcetera het volgende:
## Hara
Lekiamh (5) Hara, Trevland, krioro, tripack
Harajuku (4) Ladidadida, ajf, beach, Etc
Gewoon omdat ik het niet vertrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |