Ik krijg van iedereen koffie vandaagquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat verlaat maar bij deze: een bakkie voor Pien![]()
Vet handigquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg van iedereen koffie vandaag
't is al iets beter, gelukkigquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet handigZou het helpen voor je rug? ik hoop het.
Ohw dat scheeltquote:
De Deventer middenstand wrijft zich vast in de handenquote:105 Teletekst do 05 mrt
Supermarkt Apeldoorn zondags dicht
` In Apeldoorn mogen grote supermarkten
op zondag niet meer geopend zijn.Een
meerderheid van de gemeenteraad vindt
dat te veel winkels gebruik maken van
een maas in de wet,die kleine winkels
toestaat om tussen 16.00 en 22.00 uur
hun deuren te openen.
Sinds twee jaar zijn ook supermarkten
zondags geopend om meer klanten te
trekken.Dat was volgens Apeldoorn nooit
de bedoeling van de wet.Daarom worden
de lokale regels nu aangepast.
Volgens Apeldoorn storen steeds meer
christenen zich aan de verstoring van
de zondagsrust.De discussie is ook in
veel andere gemeenten opgelaaid.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Als mijn Dirk ook dicht moet op zondag ga ik echt huilenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Deventer middenstand wrijft zich vast in de handen![]()
Overigens wel godgeklaagd waar die lui allemaal last van menen te moeten hebben, maar dat terzijde.
Zo iemand zal je hier echt niet vinden. Het zijn vooral bejaarden in gemeenteraden en die komen hier nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Als mijn Dirk ook dicht moet op zondag ga ik echt huilen![]()
En die christelijke mensen moeten eens hun eigen klaagbaak openen en daar gaan zeuren en de supermarkten met rust laten. Blijven zij toch lekker thuis johik wil gewoon niet op vrijdag (ja vrijdag want zaterdag is de super echt te achtelijk druk) hoeven bedenken wat ik op zondag wil eten
zo. amen.
Bejaarden zijn leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef Fha het volgende:
Bejaarden
behalve mijn opa want die is lief
Ik vind sommige een beetje engquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik er vandoor want mijn vriend komt zo eten brengenvolgens mij wil hij toch seks. sukkel
![]()
Fijne avond allemaal![]()
Ik heb een tijd met demente bejaarden gewerkt, en dat ga ik nu weer doen, is leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind sommige een beetje engEn ik ken een hele gemene, die trapt je in je gezicht als je zijn rolstoel voet dingesse goed wilt doen voor hem
Juh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
De huh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:19 schreef dndiek het volgende:
ik behoor vanaf nu tot de red-actie van Sport!
Dat kan nietquote:
redactie van FOK!sportquote:
Dan laat maar helemaal zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan nietje kan kiezen. Thee of neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |