Ja, dus? Als je voor de rest gewoon Nederlands lult klinkt het gewoon gay.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:15 schreef secoh het volgende:
"got shopping to do" is in het Engels een zeer normale uitdrukking, en ben half Engels, maar daar staan jullie niet bij stil.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef -skippybal- het volgende:
Uhu, mja. Maar gozeurr, ik ga weeheerr!! Lekker shoppen! Hmm!
[ afbeelding ]
Och... Stom... Helemaal vergeten! Ik weet van alle fokkers de nationaliteit, 1e en 2e taal en schoenmaat uit mijn hoofd... Sorry... Het zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:15 schreef secoh het volgende:
"got shopping to do" is in het Engels een zeer normale uitdrukking, en ben half Engels, maar daar staan jullie niet bij stil. Bash maar lekker. ^^ Wist trouwens niet dat mijn vriendin een man blijkt te zijn, volgens jullie.
Welkom op KLBquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef secoh het volgende:
Ja, snap best dat ze dat niet wisten, maar moeten ze ook niet aan komen zetten met "nicht" en dergelijke, kan het niet helpen dat ik half Engels ben, niemand maakt zichzelf.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef BeamofLight het volgende:
Als iemand hier in Eindhoven tegen mij zegt:
"He, ik ga shopping to do, ik ga je laten, Houdoe" dan stomp ik hem op zijn oog.
Komt er wel bloed uit, kun je wel chickies playen.
nee alleen brabanders en limburgers.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef secoh het volgende:
En Ruud is cool dus alle coole mensen gebruiken houdoe.
Zeker zo van: how doehoeeequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef secoh het volgende:
Ja, heb ik geleerd van Ruud in de video wan Woensel-West.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef patty het volgende:
Who cares dat het nichterig klinkt stelletje lompe boeren. TS kan tenminste een vrouw krijgen
hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef secoh het volgende:
maar gozer ik moet je laten, got shopping to do, houdoe!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:36 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Je spreekt toch ook gewoon Nederlands? Ik ga in Engeland toch ook niet zegge "Uhu, right, but I´ve got to go, I have to winkelen"
Niet je mannelijkheid gaan bewijzen door te vertellen dat je een vriendin hebt s.v.p.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:15 schreef secoh het volgende:
"got shopping to do" is in het Engels een zeer normale uitdrukking, en ben half Engels, maar daar staan jullie niet bij stil. Bash maar lekker. ^^ Wist trouwens niet dat mijn vriendin een man blijkt te zijn, volgens jullie.
Een eeuwigdurende vergissing die mettertijd pas als vergissing duidelijk wordt bedoel je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:08 schreef Emimich het volgende:
Een tattoo is een eeuwigdurende cumshot.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef secoh het volgende:
* Uh, ja, zal dan weer wel, maar gozer ik moet je laten, got shopping to do, houdoe!
Daar moest ik hardop lachen.quote:
Want.. Dat ben jij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef patty het volgende:
Who cares dat het nichterig klinkt stelletje lompe boeren. TS kan tenminste een vrouw krijgen
De leeftijd waarop je een tatoeage krijgt, duhh.quote:
Wat is een tatoeage dan, Fascination?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
De leeftijd waarop je een tatoeage krijgt, duhh.
Lol ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
De leeftijd waarop je een tatoeage krijgt, duhh.
Oke, dan ben je gewoon een fucking homo, met je houdoe en shoppingquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef secoh het volgende:
Lol, wel leuk om te zien hoe anderen direct de mening opvolgen van de eerste die het woord gay liet vallen, terwijl ze er anders zelf nooit waren opgekomen.(heb nog op geen enkele post de comment gehad dat het gay klonk, in ieder geval, dus daaruit kan ik dat gerust stellen) Stelletje meeloperds, grow a backbone en heb een eigen mening.
aaaaaaahquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Ebbruh het volgende:
Ik vind dat TS hier een zeer serieus onderwerp op tafel legt.
En vind het daarom erg vervelend dat het hier zo snel van onderwerp wisselt.
Klacht: Mensen die niet ingaan op topic, maar op geaardheid van TS
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Quir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb tattoo-mensen in de familiequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Synthesist het volgende:
shoppen is voor homo's
mensen met tattoo-vrienden
Woont je familie ook in een caravan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb tattoo-mensen in de familie
Wie schiet mij af
Nee, dat nog niet eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Woont je familie ook in een caravan?
En je dan nog afvragen waarom je na tientallen sollicitatiegesprekken nog steeds niet bent aangenomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ik zag trouwens vandaag een jongen op het station in eindhoven van ongeveer mijn leeftijd, aan z'n gezicht te zien geen hele verkeerde maar wel een beetje simpel, en die had dus aan de ene kant van zijn nek 'feyenoord' en aan de andere kant van zijn nek 'rotterdam'. Vond ik toch iets sneus hebben.
Synaniem van Tettoeweetsjhquote:
Het was nog sneuer geweest als er aan de ene kant van zijn nek 'feyenoord' stond en aan de andere kant 'ajax'quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ik zag trouwens vandaag een jongen op het station in eindhoven van ongeveer mijn leeftijd, aan z'n gezicht te zien geen hele verkeerde maar wel een beetje simpel, en die had dus aan de ene kant van zijn nek 'feyenoord' en aan de andere kant van zijn nek 'rotterdam'. Vond ik toch iets sneus hebben.
Gast, tuurlijk heb je dat nog nooit gehoord, in die kringen waar jij je begeeft, kijken ze niet meer op van dat soort taal. Is heel normaal daar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef secoh het volgende:
Lol, wel leuk om te zien hoe anderen direct de mening opvolgen van de eerste die het woord gay liet vallen, terwijl ze er anders zelf nooit waren opgekomen.(heb nog op geen enkele post de comment gehad dat het gay klonk, in ieder geval, dus daaruit kan ik dat gerust stellen) Stelletje meeloperds, grow a backbone en heb een eigen mening.
hm, dat ziet er niet goed uit, duidelijk een bipsridderquote:
Dat zou je helemaal niet doen internetheldje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:23 schreef BeamofLight het volgende:
Als iemand hier in Eindhoven tegen mij zegt:
"He, ik ga shopping to do, ik ga je laten, Houdoe" dan stomp ik hem op zijn oog.
Komt er wel bloed uit, kun je wel chickies playen.
Ik vond hem niet onaardig hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |