Kijken ze in Amerika Fanneke ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef fanneke het volgende:
Nu lekker spannend bij Canada-USA.
5-6 in de 9e inning...
geen idee Tong. Zou je Popolon moeten vragen.quote:
Het is live op ESPN, dus de kans is wel aanwezig inderdaad dat er gekeken wordt.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is live op ESPN, dus de kans is wel aanwezig inderdaad dat er gekeken wordt.
Wat is het Nederlandse voetbal elftal zonder de buitenlandse sterren ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef fanneke het volgende:
Het is tot nu toe best leuk om te zien met al die MLB sterren.
Misschien dat we tegen Puerto Rico nog een keertje kunnen stunten (je moet natuurlijk wel blijven hopen).
Voor zowel het honkbal team als voetbal team moet je de Nederlandse nationaliteit dragen. Maakt niet uit of ze een ander huidskleurtje hebben, het zijn dan gewoon Nederlanders natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
Wat is het Nederlandse voetbal elftal zonder de buitenlandse sterren ?
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:03 schreef popolon het volgende:
Zijn de etalages in NL al oranje? Is er al oranje yoghurt?
We worden kampioen.
Nederland is in Europa een grootheid, op mondiaal niveau is het wat minder maar da's niet erg. In Midden Amerika stikt het van de goede landen.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:09 schreef Almighty het volgende:
In die potjes liet NL het liggen, hadden ze kunnen winnen...
Is het NL team toch beter dan we allemaal denken? Rick vanden Hurk up next op maandag... Zou zo mooi zijn om die 2e ronde te halen.
Dat is natuurlijk maar een klein deeltje van het verhaal...jeugdopleiding en bondsbestuur hebben ook heel groot deel in dit verhaal. In België is dit een heel ander verhaal. Ikzelf heb meer dan 25 jaar honkbal gespeeld, vanaf m'n 16 in hoofdklasse, op college in Amerika en zelfs mogen proberen op single-A niveau maar na een maandje of 2 net te licht bevonden (ik kon wel mee maar van mijn niveau waren er genoeg local boys die dan voorrang krijgen). Maar dat heb ik wel allemaal op eigen initiatief moeten doen, Belgische bond werkt meer tegen dan mee (bobo's hebben meer oog voor eigen gewin dan voor de sport...)quote:Op zondag 8 maart 2009 02:51 schreef maartena het volgende:
Tja, er is een reden waarom JUIST Nederland en Italie goed scoren in Europa....
Nederland vanwege de Antillen, en dus is het makkelijk staatsburgers ophalen voor een Nederlands team, en de helft van het Nederlandse team is ook geboren in de Antillen.
Dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:51 schreef maartena het volgende:
Maar van mij mag het meer. Honkbal mag van mij de 2e sport van Nederland worden.
Toernooi zal niet veel aandacht krijgen verder tenzij NL de volgende ronde haalt. Dan wil de NOS misschien nog wel wat meer uitzenden. Echt groot zal de sport nooit worden denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren.
Maar misschien dat met nog meer goede prestaties op dit toernooi er wel een tijdelijke baseball hype kan ontstaan. Een beetje zoals met het volleybal in de jaren 90 en het waterpolo tijdens de OS.
Who needs the NOS?quote:Op zondag 8 maart 2009 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Toernooi zal niet veel aandacht krijgen verder tenzij NL de volgende ronde haalt. Dan wil de NOS misschien nog wel wat meer uitzenden. Echt groot zal de sport nooit worden denk ik.
De mensen die direct intresse zullen het wel op de digitale tv zien of een stream opzoeken. Voor de massa is volgens mij de NOS nog steeds erg belangrijk. Wil je de massa aanspreken moet de NOS/andere grote zenders er wat mee doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Who needs the NOS?![]()
Veel mensen hebben digitale tv, of checken wel livestreams. Nederland is het land met de 3de grootste internetdichtheid ter wereld.
Maar goed, daarmee is natuurlijk nog niet gezegd dat baseball ineens een grote sport wordt. Dan moet het Nederlandse team nog meer grote wedstrijden winnen (en zelfs dan blijft het misschien nog bij een tijdelijke hype)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |