Voor mij zijn die ontwenningsverschijnselen ook een onaangename verassing. Er zijn mensen die nergens last van hebben, en je hebt lulletjes zoals ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, jij gaat ook al zo lekker!
We zijn geen happy-de-peppie voorbeelden voor de nieuwe stoppers he, dit topic!Maar goed, laten we het ook maar gewoon realistisch houden, wel zo eerlijk.
Ik weet verder weinig van dat Champix, maar dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht zeg, dat je na de laatste pil die ellendige ontwenningsverschijnselen alsnog om je oren krijgt![]()
Als jij het nou ff volhoudt en doorzet, doe ik het ook.
Deal?
De één heeft nergens last van en de ander heeft er wat meer last van. Het is per persoon verschillend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jakkes, dat is verschrikkelijk. Ik hoop dat het gauw voorbij is! Heel veel sterkte! De "niet kunnen slapen" periode was bij mij vrij snel over gelukkig.
Zijn er meer die ontwenningsverschijnselen na de champix kregen?
Zo ! Ik krijg accuut trek in een peuk, even doorbijten hoor.quote:
Bijna een maand!quote:Three weeks, five days, 4 hours, 51 minutes and 45 seconds. 524 cigarettes not smoked, saving ¤ 108,42. Life saved: 1 day, 19 hours, 40 minutes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:27 schreef Bastard het volgende:
Lekker om ook al die nieuwe stoppers onder je naam te zien in de OP... zo van dat heb ik toch maar mooi al weer volgehouden zo.
Goed! Gisteravond heb ik er drie gerookt. En een jointje, dat dan weer wel (dit weekend shoppen voor een pijpje) Die derde sigaret was helemaal stom, want ik zat een beetje met het pakje sigaretten in mijn handen en had er totaal geen moeite mee om de sigaretten erin te laten. Maar toen was ik met mijn gedachten even elders en stak ik, zonder er erg in te hebben, die peuk op. Weer een duidelijk teken dat het vooral gewoonte is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
CC, je had het over je sigaretjes onder werktijd, maar hoe gaat het 's avonds dan?
Daar was ik gister al benieuwd naar, maar toen zwelgde ik in mijn eigen rothumeur dus ik vergat het steeds te vragen![]()
Ik durf dat (nog) niet, ik wil ook eerst eens helemaal THC vrij zijn na een jaar of 15-18. Verder ben ik bang dat hetdan toch moeilijker wordt voor me omdat ik dan toch rook (hetzij nicotine vrij). Ik ben er nog niet uit wat ik met dat blowen ga doen in de toekomst, misschien tabakvervanger ? In ieder geval blow ik niet meer tot ik van de behoefte af ben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
En een jointje, dat dan weer wel (dit weekend shoppen voor een pijpje)
Hier heb ik dus vannacht over gedroomd ! Ten eerste onthou ik al jaren amper een droom, van vannacht heb ik er drie onthouden !! Eentje ervan was dus dat ik samen met een maat (die ook maandag gestopt is) ergens zat. Ergens heb ik een peuk gerookt en hij vroeg een kwartier later, 'zat jij nou net te roken ?' Ik zei ' ik denk het jaquote:Die derde sigaret was helemaal stom, want ik zat een beetje met het pakje sigaretten in mijn handen en had er totaal geen moeite mee om de sigaretten erin te laten. Maar toen was ik met mijn gedachten even elders en stak ik, zonder er erg in te hebben, die peuk op. Weer een duidelijk teken dat het vooral gewoonte is.
Roken is roken.. ik weet wel dat mijn eerdere stoppogingen gefaald zijn omdat ik dan er nog wel bij wilde blijven blowen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik durf dat (nog) niet, ik wil ook eerst eens helemaal THC vrij zijn na een jaar of 15-18. Verder ben ik bang dat hetdan toch moeilijker wordt voor me omdat ik dan toch rook (hetzij nicotine vrij). Ik ben er nog niet uit wat ik met dat blowen ga doen in de toekomst, misschien tabakvervanger ? In ieder geval blow ik niet meer tot ik van de behoefte af ben.
Moet kunnen hoor. Ik kies ervoor om even cold turkey te gaan, maar dat is best een stap natuurlijk. Ik denk dat als je goed het verschil weet te maken tussen roken en blowen, je misschien beter af bent op jouw manier.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Daarom stap ik ook over op een pijpje, zonder nicotine.
In het begin veel zweten snachts.. daarna sliep ik goed, en na een maand begon ik heel licht te slapen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Gootsteen het volgende:
Jij komt slecht in slaap, maar hoe lang was je nu gestopt ? En ging het in het begin bij jou ook beter, of sliep je gelijk al slecht ?
Ik rook(te) ongeveer 3 a 4 keer per jaar max wel eens een joint.. Vorige week donderdag gedaan en het ging gewoon goed! Daarna totaal geen last van ooooooo ik moet roken of wat dan ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik durf dat (nog) niet, ik wil ook eerst eens helemaal THC vrij zijn na een jaar of 15-18. Verder ben ik bang dat hetdan toch moeilijker wordt voor me omdat ik dan toch rook (hetzij nicotine vrij). Ik ben er nog niet uit wat ik met dat blowen ga doen in de toekomst, misschien tabakvervanger ? In ieder geval blow ik niet meer tot ik van de behoefte af ben.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zet mij er maar weer bij, ik ben rookvrij sinds 31 januari 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |