Bah, wat vind ik dat toch smerig om te lezen: sop, gesop of Huub-soppers,quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
De Gouden Kooi over???
* je hier nog altijd uitglijdt over het sop
quote:
En wat werd er gezegd in shownieuws dan over huubquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef Elske6 het volgende:
quoto:
ditishuub: nou ben genoeg "opmerkelijk" in het nieuws geweest de afgelopen jaren, geef mijn portie maar even aan fikkie, langzaam in de vergetelheid raken met af en toe een positief berichtje in de kantlijn...daar teken ik voor!
nou, dat gaat niet lukken denk. vanavond was je weer in Shownieuws ........
Oh oud nieuws dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Elske6 het volgende:
het onderwerp ging over BN's die vaker in "gevecht " komen in openbare gelegeheden.. En toen kwamen Huub en Claire in Spanje als voorbeeld...
Wat ze er toch bijhalen. Lijkt me niet prettig , kijken naar de vroege uitzendingquote:
Dus nog even en hij staat niet meer nummer 1 in de popi poule?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat ze er toch bijhalen. Lijkt me niet prettig , kijken naar de vroege uitzending
zo'n 500.000 kijkers en naar de late uitzending van shownieuws meer dan 1 miljoen kijkers.
Wat een onwaarheden lees ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
De Gouden Kooi over???
Keep on dreaming!!!
Zolang
* Huub nog altijd controversieel is
* Lieke nog steeds een lekker wijf is
* Amanda nog altijd mooie columns schrijft
* Claire en Tamara nog moeten biggen
* je hier nog altijd uitglijdt over het sop
is de kooi nog SPRINGLEVEND !!
Dus los maar weer !!!!![]()
![]()
Hoezo? Hebben Claire en Tamara de sluizen al opengezet dan?quote:
Moet je aan Elske vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat voor beelden gebruikten ze dan? was het lang?
Nou zulk soort berichten heb ik liever helemaal niet, maar ach, there is no such thing as bad publicity ofzo, en van dat niet uitgaan daar was ik al langer achterquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef Elske6 het volgende:
nee Huub, jammer voor jou ... was alleen een kort bericht over de vechtpartij in Spanje met een foto van jou en Claire. Ze gaven wel als raad dat BNérs niet alleen uitmoeten gaan.. want er zijn nu eenmaal mensen voor en tegen ze...
maar ik neem aan dat het wel ergens te vinden is bij uitzending gemist ofzo..... het was de vroege uitzending van shownieuws gisteren...
Omdat ik de "achterkant" van mijn site veel handiger en fijner vind, die is ook op maat gemaakt en kan ik dus ook veel meer mee. Daarnaast zit er ook veel werk in deze site. Mijn webmaster is nu op trainingskamp naar Aruba en die is volgende week weer terug, maar is niet erg geweest even paar weekjes rust met de reacties.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Elske6 het volgende:
nu je toch zo pittig aan het beantwoorden bent, Huub..
waarom heb je het aanbod van die site van je niet aangenomen????? Persoonlijk vind ik hem veel mooier !! En ze heeft er een hoop werk van gemaakt toch? En inloggen kan nog steeds niet op RM.....
Ik vond de oude Selene al niet te pruimen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef Charmian het volgende:
Soms verveel je je wel eens omdat je bijvoorbeeld ziek thuis zit en dan ga je maar wat zitten surfen en dan kom je dit tegen en dan moet je toch weer even glimlachen![]()
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanks to Mazaru
blijft geniaal ditquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef Charmian het volgende:
Soms verveel je je wel eens omdat je bijvoorbeeld ziek thuis zit en dan ga je maar wat zitten surfen en dan kom je dit tegen en dan moet je toch weer even glimlachen![]()
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanks to Mazaru
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |