Misschien zijn we wel Pearlbitch-moequote:
Dat kan. Maar helaas: live's a bitch..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel Pearlbitch-moe![]()
Die mag je even uitleggen, want ten eerste ben ik langer Fokker dan Voller en op de tweede plaats ben ik langer Fokker dan jij..quote:En hopen we dat ze haar weg terug weet te vinden naar
haar Vol.
Daar denken een aantal anderen hier toch anders over, gezien een aantal postings in topic #27..quote:En nee, wij fokkers hebben geen vliegtuigjes betaald.
Zoals boven al aangegeven: mijn ausweiss is in orde.quote:Wat doen jullie hier?
En dan nog ff wat over Claire, er wordt vaak gemutst dat zij alles te danken heeft aan haar pa zijn centjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
Feit is dat Huub van Ballegooy vader wordt.. En de moeder is gelukkig niet Lieke maar Claire Recourt !Champagne.
Dat is mogelijk maar startkapitaal, geleend of gekregen, ze zal zelf de boel draaiende moeten houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik was ooit kapster die in een Schwartskopf studio een cursus heeft gevolgd.kan ik me nog goed herinneren
Schuimpermanent..In Uithoorn als ik het goed heb..Ik kan me wel voorstellen dat Claires vader nog helemaal in dat vak zit en af en toe wast .knipt en z;n dingen wil laten zien.!.
Samen doen ze het ,en hebben ze het goed voorelkaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk maar startkapitaal, geleend of gekregen, ze zal zelf de boel draaiende moeten houden.
Pa gaat haar echt niet continue haar handje vasthouden, daar heeft ze trouwens Huub nu voor.
Daar kunnen we het met z'n allen over eens zijn!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
Feit is dat Huub van Ballegooy vader wordt.. En de moeder is gelukkig niet Lieke maar Claire Recourt
Dorien Rose, vriendinnetje van Amanda.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet ... ehhhh
Pagina niet gevonden.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:07 schreef beequeen het volgende:
Dennis bij Top of Flop..
23.15 min.
Met dank aan Spapaars.
Joepie!! Is er toch nogiets.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kunnen we het met z'n allen over eens zijn!
Ik zie het, vreemd. Cc to the rescue.quote:
Gezien. Nog bedankt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het, vreemd. Cc to the rescue.
Zo Dorienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dorien Rose, vriendinnetje van Amanda.
Ja, Dorien!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet ... ehhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |